וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הסערה ברשת: ליהיא גרינר מחקה את פרופיל האינסטגרם

עודכן לאחרונה: 3.5.2021 / 12:53

הדברים שכוכבת הריאליטי המדוברת פרסמה בסוף השבוע על האסון בהר מירון גרמו לשערורייה, שהביאה את ליהיא גרינר להתנצל על מה שאמרה ב"סערת רגשות" - והיום כבר למחוק לחלוטין את החשבון שלה ברשת החברתית, עד להודעה חדשה. וואלה! סלבס נעלמת

ליהיא גרינר אחרי האסון בהר מירון/אינסטגרם

אי אפשר להיות אדם מפורסם היום, בלי פרופיל פעיל ברשתות החברתיות? אז זהו, שבמקרה של ליהיא גרינר - כוכבת ריאליטי ואחת הנשים עם הפה הכי גדול בתעשיית הבידור המקומית - אירועי הימים האחרונים, סערת הרשת שלה גרמה והתגובות הקשות נגדה, הביאו אותה להחלטה להיעלם היום (שני) מהרשת ולמחוק את פרופיל האינסטגרם הפופולרי שלה.

רכלו על ההחלטה של ליהיא גרינר גם באינסטוש, אם לא מחקתם אותו

הכל התחיל בסוף השבוע, כאשר גרינר המדוברת הביעה את דעתה על האסון הקשה בהר מירון ואמרה בין השאר "הלכתם להתפלל ותראו מה קרה, דרכו על האנשים האלה". בהמשך ולאור תגובות קשות שקיבלה, הבהירה בווידאו נוסף שלא התכוונה לזלזל בזיכרון המתים וכבודם של הפצועים, כשאמרה בדמעות ש"הייתי עצבנית ועצובה שדבר כזה קרה. ראיתי סרטונים ושיתפתי את המסקנות שלי יותר מדי מהר, ולא ביום הנכון - לא חשבתי".

ליהיא גרינר בוכה. אינסטגרם, צילום מסך
בדמעות. ליהיא גרינר מסבירה את הדברים שאמרה על האסון/צילום מסך, אינסטגרם
ליהיא גרינר. אינסטגרם, צילום מסך
"דיברתי ממקום של כאב וצער"/צילום מסך, אינסטגרם

בהמשך, ליהיא בת ה-36 ציינה שהיא "חייבת להסביר מה קורה אצלי בשעות האחרונות, דיברתי ממקום של כאב וצער, איפה האחריות? אנחנו בסיומו של משבר הקורונה סוף סוף ולפתע מגיע האסון הזה! למה להידחס יחד עם עוד מספר אלפים במקום כה צפוף?! מישהו חשב על אפשרות להדבקה המונית?".

"איפה הסבלנות והסולידריות?! צעירים וילדים שדחוסים בלי כל אפשרות להימלט? אני מבינה שלא הבעתי את עצמי מספיק בשביל להעביר את המסר, יכול להיות שזה לא הזמן ועל כך אני מתנצלת. הייתי בסערת רגשות על אובדן החיים של אנשים, ילדים וקרובי משפחה. זה לא נתפס ואני לא מצליחה להבין איך האסון הזה קרה! ליבי עם המשפחות השכולות". כתבה.

עם זאת, בעקבות תגובות קשות שהמשיכו להגיע לעברה וכללו איומים עליה ועל בני משפחתה, תוך כדי שהיא מאבדת אלפי מעריצים שעקבו אחרי הפרופיל בתקופה האחרונה, גרינר החליטה לרדת למחתרת, לפחות באופן מטאפורי ומחקה לחלוטין את הפרופיל הציבורי שלה באינסטגרם. האם מדובר בהפסקה זמנית, או שמיצתה את החיים ברשת? עוד מוקדם לדעת.


וואלה! סלבס עדיין באינסטוש. בואו.

עוד בוואלה!

התגובה של ליהיא גרינר היתה גרועה, אבל היא לא מפלצת

לכתבה המלאה
ליהיא גרינר מחקה את פרופיל האינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
חפשו אותה באינסטוש? כי לא תמצאו. הפרופיל המחוק של גרינר/צילום מסך, אינסטגרם
ליהיא גרינר. ראובן קסטרו
בימים מחוייכים יותר. ליהיא גרינר/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully