וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעמה וליהיא VS ניקול ראידמן: האם זו הסיבה האמיתית לסכסוך?

15.2.2021 / 0:21

מצד אחד, נעמה קסרי וליהיא גרינר עשו צחוק מניקול ראידמן והקריירה המוזיקלית ברשת, במהלך ויכוח על התקהלות בתקופת הקורונה. מצד שני, הרבה לפני כן, השתיים התחננו בפניה שתגיע לקדם את המוזיקה בתכנית שלהן. ייתכן שהמריבה היא בגלל שהמעושרת סירבה? וואלה! סלבס מקליטה

ליהיא גרינר מדברת על ניקול ראידמן באירוע השקת השרים שלה/אבי כהן

שמעתם על קרב החתולות בביצה בין נעמה קסרי וליהיא גרינר, יוצאות ריאליטי מאושרות, לניקול ראידמן, זמרת ומעושרת - שברגע אחד הסלים מדרגת ויכוח צהבהב לכדי קרב הכפשות מלוכלך, כולל ביקורת גלויה על כישורי השירה של ראידמן? אז זהו, שלידי וואלה! סלבס הגיעו לאחרונה עדויות לפיהן החברות הטובות ליהיא ונעמה, בכלל התחננו בפני ניקול שתגיע לדבר על המוזיקה בתכנית שלהן בעבר ויכול להיות שבגלל שסירבה, הן כועסות עליה עד לעצם היום הזה.

רכלו על הסכסוך של נעמה-ליהיא-ניקול גם באינסטגרם

ליהיא גריר, נעמה קסרי בגן הבוטני בירושלים. רפי דלויה
מצד אחד, החברות הטובות ליהיא ונעמה/רפי דלויה
ניקול ראידמן בהופעה. סמירנוב גלב,
מצד שני, ניקול ראידמן על הבמה/סמירנוב גלב

מה שקרה, בכלל התחיל בפרופיל האינסטגרם של קסרי, שפרסמה בשבוע שעבר קריאה להפסיק עם קיומן של ההלוויות ההמוניות בתקופת מגיפת הקורונה. "ההלוויות האלה, של עשרות אלפי אנשים - מה נסגר אתכם? ואל תכתבו לי על (הפגנות) בלפור", אמרה נעמה, "יש הבדל בין הלוויה... לאדם שרוצה למחות על מה שקורה במדינה... זה לא קשור עכשיו לביבי ולא לזיבי. למה אנשים צריכים לקבור את הסבא והסבתא שלהם בזום והם יעשו הלוויות כאלה, למה?", שאלה.

אחרי שהסרטון יצר הדים ופורסם מחדש אצל גופי תקשורת שונים, הייתה זו ראידמן שהחליטה להגיב לדברים ברשת. "גברת נעמה היקרה, תורידי את המשקפיים הוורודות שאת חיה בהן! כנראה שהן 'גדולות עליך', תרתי משמע", פתחה והציתה את האש, "כל התקהלות מכל סוג שהיא גורמת לעליה בתחלואה וגובה קורבנות בחיי אדם. כולנו רוצים לחזור לשגרה ולחיים אבל לא על חשבון חיי אדם! לפני שאת יוצאת להפגין או למסיבת מחתרת אצל השכנים, תחשבי שזה יכול להיגמר ב'לוויה בזום של קרוביך'".

עוד בוואלה!

הביצה שהושקה: כל האמת מאחורי אירועי ההשקה בישראל

לכתבה המלאה

זה יכול היה להיגמר כך, רק שאז, קסרי החליטה שאין סיבה שתשתוק והחזירה לראידמן - שוב באינסטוש, במילים "ניקול תקשיבי, אין שום בעיה שתקללי, תגידי מה שאת רוצה.. אבל דבר אחד יש לי אלייך, רק אל תשירי. בבקשה", כשהיא מגחכת על כישוריה האמנותיים, ואז פרסמה סטורי נוסף שבו היא פונה לבתה הפעוטה ואומרת לה "מיכאלה, נו, נו, נו - עכשיו עונש, ניקח אותך לראות הופעה של ניקול".

נעמה קסרי, ליהיא גרינר בקליפ של ערב טוב עם גיא פינס. נוי ערקובי,
חברות טובות תומכות זו בזו. נעמה קסרי וליהיא גרינר/נוי ערקובי

בשלב זה, גם ה-BFF של קסרי מימי "הישרדות", ליהיא גרינר, גיבתה את חברתה בפומבי וכתבה ברשת "אבל ניקול יודעת שהיא לא יודעת או יכולה לשיר. זה סתם בשביל פאן! סתם להגשים חלום של פרפורמרית, יש כסף אז למה לא לזרוק אותו? חוץ מזה, הלם שהיא מאחלת לך ‏הלוויה של מישהו קרוב, זה מוגזם! ירד לי". רק שאז, גרינר הוסיפה ש"יאללה נמאס מכל הלקלקנים של ביבוש (נתניהו). אז הלבישה את שרה, וואוווו מרגש, ממש הייתה נראית מיליון דולר! בקיצור נעמה יאללה תביא לי משקף יש לך יותר מידיי גוונים".

ליהיא לניקול: "אחות, פליז, אני צריכה שתבואי"

לא כל כך בטוב טעם, הא? כי נדמה שלא כך היה המצב לפני כשנה וחצי, כאשר ניקול הייתה בעיצומה של השקת הקריירה המוזיקלית שלה. בזמנו, גרינר לא רק שהגיעה לאירוע של ניקול (לצד האורחת שרה נתניהו, ואז אמרה כאן שאם היה לה כסף כמו לניקול, הייתה רוצה לפצוח בקריירת שירה על הבמה גם היא. האמנם ליהיא?), אלא שבמקביל קסרי וגרינר עלו עם תכנית אירוח טלוויזיונית חדשה.

לטובת השואו ששודר בימי שישי אחר הצהריים (ובוטל מהר מאוד, כך שירד מהאוויר אחרי כמה שבועות של שידור בלבד), השתיים מאוד, מאוד רצו את ראידמן כאורחת נוצצת בפאנל וטענו שישמחו לפרגן למוזיקה שלה, אם רק תסכים לשבת לצדן על המסך. כי ניקול מביאה רייטינג, ברור.

ניקול ראידמן, שרה נתניהו. אור גפן,
אישה קטנה עם כוח. ראידמן עם שרה נתניהו באירוע השקה השירים שלה, ספטמבר 2019/אור גפן

לוואלה! סלבס הגיעו הקלטות של הודעות קוליות מסוף שנת 2019, שבה השתיים חיזרו אjרי ראידמן שוב ושוב ושוב - כאשר בזמנו גרינר פנתה לראידמן בנימוס, כמובן. "ניקול, מיס ראידמן, לי ולנעמה יש תכנית חדשה ביום שישי... זה יהיה מדהים, הייתה לך הפקה מטורפת שעשית", טענה בפניה ליהיא שכאמור, התארחה באותו אירוע מוזיקלי.

אז, כשלצערה קיבלה סירוב, המשיכה גרינר ושאלה "למה את לא יכולה לבוא ולדבר על זה ולצחוק ונעשה פאן... תדברי על מה שאת עושה היום והמוזיקה שלך, נשים את השיר! נרים לך אחות, פליז, אני צריכה שתבואי". אז ליהיא הוסיפה בהודעה אחרת שהייתה אמורה לשכנע אפילו יותר, ש"אנחנו לא נדבר על אקי ולא כלום, אפשר לדבר רק על מה שקרה פעם!".

ליהיא גרינר. אור גפן,
נהנתה? ליהיא גרינר ובעלה באירוע ההשקה של ריאדמן/אור גפן

מדובר בסכסוך שהתחיל בגלל הסירוב של ניקול לבלות עם ליהיא ונעמה לפני יותר משנה, או שכולן בכלל נהנות מתשומת הלב וצוחקות על כולם? ימים יגידו.

ליהיא גרינר, WTF?
"אני חושבת שניקול היא פרפורמרית נפלאה ואדם סופר-כיפי ומשוגע ואנחנו באמת מסתדרות - אבל אני הופכת למגעילה כשאנשים אומרים משהו על החברים שלי, כשלא היו צריכים לומר מילה מלכתחילה. עם זאת, אני מצטערת שבכלל התערבתי, זה לא היה במקום. אני אימפולסיבית ומנסה לעבוד על זה".

עופר מנחם מסר בשמה של הראידמן: "אין תגובה ורק אהבה".


וואלה! סלבס רבה רק עם החתולים שלה. כל ה-14.

נעמה קסרי. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
המופע של ראידמן הוא עונש בשבילה! נעמה/צילום מסך, אינסטגרם רשמי
ליהיא גרינר, נעמה קסרי בהשקת "ליהיא ונעמה - מטראש לקלאס". אור גפן,
מתחרטות על הדברים? נעמה קסרי וליהיא גרינר/אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully