וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נכון! נינט טייב רוקדת לצלילי השיר של האקס בחתונה של אחותה

עודכן לאחרונה: 5.5.2021 / 13:43

אחותה הקטנה והמוכרת של נינט טייב, סופיה, נישאה אמש לבחיר לבה בחגיגה משפחתית שמחה ומרגשת - אבל רגע השיא? כנראה היה כשהרוקדים בהרחבה קפצו לצלילי השיר של רן דנקר (האקס של) שמדבר על... נינט. צפו. וואלה! סלבס כלה והילולה

החתונה של סופיה טייב עם רותם נחום/צילום מסך, אינסטגרם

אחרי שנה קצת משוגעת (כולל קורונה וים של דמעות) שעברה על העולם בכלל והכוכבת שנולדה כבר מזמן, נינט טייב, בפרט, הגיע הזמן למהפכה של שמחה. לא? כי זה בדיוק מה שקרה אמש (שלישי) כאשר אחותה הקטנה של נינה, סופיה טייב (לנצח "אחותי היפה", כמו שקראה לה רגע אחרי הזכייה על הבמה בניצנים) - נישאה לבחיר לבה, רותם נחום, באירוע משפחתי שכולו הילולה וטרללה, טייב סטייל.

אם לא הספיק ששמלות הכלה של בעלת השמחה (שניסתה בעצמה את מזלה בריאליטי האפייה "משחקי השף קונדיטור" בעבר) היו מיוחדות, אם לא די בכך ששתי האחיות - נינה וסופי - מטפחות צאצאים ברחמן (כן, היא התחתנה בהריון), אם לא נחמד לראות את כל הטייב'ס נהנים אחרי שהאירוע שתוכנן להתקיים כבר לפני יותר משנה נדחה פעמיים, הגיע רגע שיא שקשה היה לדמיין: המשפחה רוקדת לצלילי שיר של אקס של נינט, שבו הוא מדבר גם על... הנינט!

רכלו על החתונה של סופיה טייב גם באינסטגרם

סופיה טייב. אינסטגרם, צילום מסך
מברוק עיוני. סופיה טייב עם בחיר לבה, רותם נחום/צילום מסך, אינסטגרם

תודה לאל על אורחים מוכרים כמו קורין גדעון, שהשאירה את הבייבי בבית ויצאה להרים עם בעלה חילי בחתונה של טייב - אז סיפקה תיעוד רשת לרגע המדהים שבו הדי ג'יי דלית רצ'שטר מנגנת לאורחים את השיר "בית משוגעים" של רן דנקר, כן, הלהיט הטרי שבו הוא שר על חייו "מתי אתה החלטת לצאת? תגיד זה לא אתה זה שהיה אז עם נינט?". בדיוק אותה נינט שהייתה על הרחבה באותם רגעים.

אופס? לא ברור אם מישהו במשפחת טייב התרגש במיוחד לשמוע את המילים המוכרות, בכל זאת, כפי שכבר קראתם פה כמה פעמים, האקסים המיתולוגיים מתקופת "השיר שלנו" כבר התחברו מאז מחדש. נינה נשואה ליוסי מזרחי ומצפה לבייבי מס' 2, רן נשוי לבן זוג עם שתי בנות, הכל הוא היסטוריה צהובה. או משהו.


וואלה! סלבס יודעת שגם ככה פה זה בית משוגעים.

עוד בוואלה!

נינט טייב לא רוצה שרן דנקר יפתח את הפה...

לכתבה המלאה
נינט טייב בחתונה של אחותה, סופיה טייב. אינסטגרם, צילום מסך
יאללה, כפיים. נינט על הרחבה/צילום מסך, אינסטגרם
נינט טייב בחתונה של אחותה, סופיה טייב. אינסטגרם, צילום מסך
תנו לה להסביר. נינט נהנית/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully