וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר-גבררר בשמלה: כוכבים מפורסמים שלא חוששים ללבוש בגדי נשים

עודכן לאחרונה: 10.4.2021 / 0:06

העולם התרגש מתמונה שפרסם סולן להקת מארון 5, אדם לוין, כשהוא לבוש בשמלה? כי הוא ממש לא היה הראשון. גם וין דיזל, קניה ווסט, ג'רארד באטלר ועוד כמה מהגברים המפורסמים הכי מסוקסים בעולם טשטשו גבולות אופנתיים בפריטי לבוש "נשיים". וואלה! סלבס מולטיסקסואלית

גברים בחצאית. אילוסטרציה, מערכת וואלה! NEWS
גברים בחצאית/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה

השנה היא 2021 ואנשים עוד מתרגשים מגבר ב... שמלה? אז זהו, שאחרי שסולן להקת מארון 5, אדם לוין, גבר-גבר שזז כמו ג'אגר וחביב נשים לכל הדעות, פרסם ברשת תמונה שבה הוא נראה במהלך בילוי עם אשתו (דוגמנית "ויקטוריה'ס סיקרט") ושתי בנותיהם - כשכולם לבושים בשמלות תואמות, התגובות היו חלוקות. לא יאמן, אבל מתברר שלמרות שהעולם מתקדם לעבר שוויון, נשים מוצבות בעמדות כוח וגברים מבינים שלא יוכלו לעשות כל מה שירצו מבלי לשלם את המחיר, יש כאלה שעדיין לא הבינו איך הבחור לובש בגד "של בחורה".

רכלו על הכוכבים החזקים בשמלות גם באינסטגרם

אז זהו, שמיסטר לוין ממש לא היה הראשון שעשה זאת, כיוון שדפי ההיסטוריה ההוליוודית מלאה בגברים, גם כאלה סופר מסוקסים ומחוספסים, שנהנו ללבוש חצאיות, שמלות ובגדי נשים - כי בגבולות המסורתיים בין "לבוש של בנות" לזה של הבנים הם כבר מזמן, מזמן מיושנים. בעידן של שחרור מיני, שבו נשים לובשות את המכנסיים בבית, אין סיבה לעשות סיפור מגבר שבטוח במיניות שלו, לא משנה עד כמה הוא מפורסם או עומד אל מול הפלאשים, כך שלא יוכל ללבוש בגד שהוגדר עד כה כ'נשי'. תראו בעצמכם.

אדם לוין ומארון 5 בסופרבול 2019. GettyImages
למי קראתם לא גברררר? אדם לוין/GettyImages
אדם לוין ובנות משפחתו לבושים בשמלה. אינסטגרם, צילום מסך
בשמלה, לא אדומה. לוין מבלה עם בנות משפחתו/צילום מסך, אינסטגרם
seperator

זו בריטני, סליחה, וין דיזל ביץ'!

וין דיזל בחצאית. GettyImages
עור שחור? ברור. וין דיזל/GettyImages
וין דיזל בחצאית. GettyImages
בכלל לא אופסי. דיזל מספק הצצה לתחתונים העצבניים שלו/GettyImages

תגידו, יש בחורים שיותר בטוחים בגבריות שלהם מאשר וין דיזל - קירח, גבוה, שרירי, חובב אגרוף (אבל כזה שמחטיף!) שנוהג על מכוניות מהירות ומקיז דם במכון הכושר, תוך כדי שהוא ממש לא צורח בקול הבס העמוק שלו? אז שימו לב, לכוכבי סרטי "מהיר ועצבני" לא הייתה בעיה ללבוש חצאית עור כבר כשצעד על השטיח האדום של טקסי פרסי MTV האירופאי בשנת 2003. ברור שהוא נהנה מבריזה ואפילו יותר נהנה לספק הצצה לתחתונים שלבש מתחת, מול הפלאשים.

ג'רארד באטלר מתחבר לשורשים

ג'רארד באטלר בחצאית. GettyImages
חושפני, בקביעות. ג'רארד באטלר/GettyImages

כוכב סרטי האקשן המסוקס אמנם בעל שורשים סקוטיים (שם חצאית הקילט המשובצת היא לבוש מסורתי), אבל ג'רארד באטלר לא חושש ללבוש את פריט הלבוש ה"נשי" גם מול המצלמות מחוץ לגבולות מולדתו. נכון, הוומנייזר סיפר בעבר שיצא לו לחשוף בעבר איבר או שניים שבדרך כלל העולם לא נוהג לראות ב"טעות", אבל אתם יודעים מה אומרים, לאופנה יש מחיר.

קניה ווסט מאמין שגם ייזוס לבש שמלה

קניה ווסט בחצאית. GettyImages
לא רק הרגליים חשופות. קניה ווסט עם קים קרדשיאן/GettyImages
קניה ווסט בחצאית. GettyImages
מי אמר שגברים לא לובשים חצאית על הבמה?/GettyImages

כמה מילים נכתבו על האמן המשוגע, סליחה, המולטי-טאלנט שהוא בין השאר גם מעצב אופנה מצליח - קניה ווסט? אז מה הפלא שהראפר החליט להשתולל גם עם חצאית ששלף מארון הבגדים שלו (או של אשתו בנפרד, קים קרדשיאן), כשעלה לבמה בחצאית עור במהלך אחת ההופעות של ייזי בשנת 2014. ואז שוב בתצוגת אופנה, לצד אהובתו לשעבר. הנה, זה גבר שיודע שאופנה מעבירה מסר.

ג'יידן סמית' למען דור העתיד

ג'יידן סמית' בחצאית. GettyImages
שניהם לובשים שמלה. ג'יידן סמית' עם אחותו, ווילו/GettyImages

ג'יידן סמית', כוכב נוער ובנו של וויל סמית', הסביר לא פעם שהוא בוחר ללבוש שמלות שוב ושוב, למרות הרמות הגבה של הסביבה - רק על מנת להראות עד כמה זה טבעי שאדם יכול לעשות ככל העולה על רוחו מבלי להרגיש חריג, כל עוד זה לא מזיק לאיש. בראיון למגזין אופנה, בן ה-22 הבהיר ש"בעוד חמש שנים כשילד ילך לבית הספר לבוש בחצאית, הוא לא יקבל מכות בהפסקה, ילדים אחרים לא יצחקו עליו. זה פשוט לא יהיה משנה. אני סופג כיום את האש, כדי שבהמשך הילדים שלי והדורות שאחריהם יבינו שדברים מסוימים שלא היו מקובלים בעבר פשוט לא משונים, פשוט 'נורמליים', ממש ככה".

ג'ארד לטו הוא גבר אמיתי

ג'ארד לטו בחצאית. GettyImages
רודף חצאיות. ג'ארד לטו/GettyImages
ג'ארד לטו בחצאית. GettyImages
חכו, גם הראפר כבר מגיע... לטו עם פי דידי/GettyImages

הוא אולי נחשב להוליוודי פרובוקטיבי ואמן בחסד, אבל גם כזה שעושה את זה לבנות המין הנשי, כך שזוכה האוסקר ג'ארד לטו בחצאית הוא תענוג לעיניים. בעוד שציין לא פעם ש"גברים אמיתיים לובשים חצאיות", לא רק הטיף אלא פעל ככה שוב ושוב על שטיחים אדומים, בשלל שילובי צבעים, בתוספת הזקן המפורסם והשיער הארוך שלו.

פי דידי עושה רוח על הבמה

פי דידי בחצאית. GettyImages
מינוס חמת חלילים. פי דידי/GettyImages

הוא מוכר בתור אחד שעובר מגברת אחת לאחרת ואבא לכמה ילדים מנשים שונות, אבל הראפר פי דידי (או פאף דדי, כפי שהכרם אותו פעם) ידע בדיוק איך להלהיב את מעריציו הסקוטים - כשהופיע לפני כמה שנים בעיר גלאזגו. כך שדידי בחר את חצאית הקילט המסורתית ביותר שמצא, שילב אותה עם שרשראות יהלומים וכובע בייסבול, משקפי השמש שהוא תמיד מרכיב ועשה את הקסם שלו. יאס, מן.

ההשראה: הראפר 2 צ'יינז

2 צ'יינז בחצאית. GettyImages
שום דבר לא שונה פה חברים, צלמו בהנאה. 2 צ'יינז/GettyImages

רגע, האם חצאית קצרצרה היא טרנד של ממש בקרב ראפרים מחוספסים? רק תראו את טו צ'יינז (2 Chainz) שבחר לצעוד מאוד בטבעיות בחצאית וטי-שירט על השטיח האדום של טקס פרסי המוזיקה השחורה בשנת 2013. לא רק מוזיקאי מצליח, הוא השראה.

כוכב השער: הארי סטיילס

הארי סטיילס ווג ארצות הברית. Tyler Mitchell, אתר רשמי
למה רק לנשים מותר? הארי סטיילס/אתר רשמי, Tyler Mitchell

הארי סטיילס, הפופסטאר המצליח יוצא להקת הבנים וואן דיירקשן, לא חשש להביע את הגבריות שלו כשעשה היסטוריה והפך לגבר הראשון שמצטלם לבדו לשער של מגזין ווג האמריקאי. בהפקה הזוהרת, אדון סטייל(ס) לבש בגדים מכל הסוגים - כאלה שמזוהים גם עם נשים וגם עם גברים, כשהודה שהוא "פשוט נהנה לשחק עם בגדים. ברגע שאתה מציב לעצמך מחסומים, אתה מגביל את עצמך". צודק.

ג'ונתן ואן נס מזוקן עם שמלה

ג'ונתן ואן נס בחצאית. GettyImages
טאץ' עליז. ג'ונתן ואן נס/GettyImages

בתור אחד מכוכבי תכנית המהפכים "Queer Eye" (שאתם אולי מכירים גם בתור "טאץ' עליז") - ג'ונתן ואן נס הקווירי לא חושש להתנסות עם בגדים לא שגרתיים, כלומר שמלות ערב נועזות, כשהוא מגיע לסנוור על השטיח האדום. ג'וני משחק בגבולות המגדר והפרת נורמות שבין לבוש גברי ונשי? בכל פעם מחדש, כולל שפם וזקן עבה, שיער ארוך וחיוך גדול על הפנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully