וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעיין אדם הוציאה צו הרחקה נגד מטרידן שאיים על חייה

וואלה! סלבס ולירן לוי

עודכן לאחרונה: 7.4.2021 / 12:38

בית המשפט החליט לשחרר את גל (חזקיהו) טננבאום למעצר בית ולהרחיק אותו מהשורדת במיל' - זאת לאחר שבסרטוני רשת איים לעשות "פולסא דנורא" על מעיין אדם, שהגישה נגדו תלונה רשמית בסוף השבוע. עורכת דינו: "משפחתו תדאג לכך שיקבל טיפול". וואלה! סלבס חוק וסדר

מעיין אדם. קשת 12, צילום מסך
תתרחקו ממנה. מעיין אדם/צילום מסך, קשת 12

חמישה ימים אחרי מעצרו של גל (חזקיהו) טננבאום - שאיים לעשות טקס "פולסא דנורא" ולמעשה להרוס את חייה של מעיין אדם, בגלל שחשפה על המסך עדויות של נשים שטוענות כי הטריד אותן - בית המשפט בפתח תקווה החליט לשחרר את המטריד למעצר בית. זאת, בתוספת צו הרחקה מיוצאת הריאליטי (והאקסית של אסיף אלקיים), לפיו הוא לא יכול לשהות במרחק של פחות מ-500 מטרים מאשת הטלוויזיה. מלחיץ.

רכלו על המטרידן של מעיין אדם גם באינסטוש

@hizkiahualphamale

מעיין אדם רודפת אחרי ומעודדת נשים להגיש תלונות שווא כנגדי בבקשה תעזרו לי!!!

♬ צליל מקורי - HizkiahuAlphaMale

אם תהיתם, המטרידן של אדם (שזכורה גם כדוברת שלעבר של מירי רגב) נעצר לאחר שאיים לעשות טקס "פולסא דנורא" אם לא תגנוז עדויות נגדו וסרטונים מזעזעים שהוא פרסם בעבר והיא הביאה למסך, כך שבין השאר, פנה אליה בדרישה ש"תורידי את הסרטונים שלך או שתגמרי כמו אריאל שרון". אשת המסך, החליטה בתגובה להגיש תלונה משטרתית נגד טננבאום, מה שהוביל למעצרו במשך כחמישה ימים, עד ששוחרר היום בערבות בני משפחתו.

לדבריו של המטריד ועורכת דינו, סוזי ארניה, "הצהרה על ביצוע פולסה דנורא הוא על תקן תפילה אישית של אדם שמתבצעת בינו ובין בורא עולם ללא כונה לפגוע במעיין", לכן גם התנצל על הפרסום נגד אדם והסכים להסיר אותו מהרשת. בית המשפט, החליט היום שלא רק להשאיר אותו תחת פיקוח ביתי ולהרחיק את המטרידן מהשורדת לשעבר או מכל אמצעי תקשורת איתה, אלא גם לדאוג שבני משפחתו ימנעו ממנו גישה לרשת בכלל ולשלב אותו במרכז טיפולי במסגרת ההליך השיפוטי. פיו.


וואלה! סלבס הורחקה פעם משולחן בופה מלא פחמימות, אחרי שאיימה לחסל הכל תוך 10 דקות.

עוד בוואלה!

אסיף: "אם אזכה במיליון אציע נישואים למעיין אדם"

לכתבה המלאה
אסיף אלקיים, מעיין אדם. אינסטגרם, צילום מסך
אסיף כבר לא צמוד אליה. אדם עם האקס/צילום מסך, אינסטגרם
מעיין אדם. איתמר גינזבורג,
מה את בוחנת שם בטלפון? מעיין אדם/איתמר גינזבורג
  • עוד באותו נושא:
  • מעיין אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully