וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן זיני הולך אחרי האקסית שלו - לריאליטי

עודכן לאחרונה: 31.3.2021 / 0:22

הם אמנם מככבים בימים אלו על המסך בריאליטי זוגות מפורסמים, אבל כעת נראה שבן זיני הולך בעקבות האקסית שלו, טיילור מלכוב - כשהוא מלוהק בדיוק לאותו ריאליטי שלא מזמן היא סיימה לצלם. מבולבלים? וואלה! סלבס נבדל

טיילור מלכוב/ניר פקין

החיים של בן זיני וטיילור מלכוב נראים מסובכים יותר מכל טלנובלה או ריאליטי שאתם צופים בו, אחרי הכל - איפה תמצאו זוג שהחלו את הקריירה שלהם כזוג ברשת, הפכו לאחד הזוגות הכי מפורסמים בתעשייה, כאלו שמגלגלים לא מעט מזומנים, ואז נפרדים רק בשביל להתכסח האחד עם השנייה ברשתות ובראיונות כשאחרי כל זה, הם צריכים לצפות בעצמם מככבים בריאליטי המבוסס כולו על כמה בני הזוג מכירים אחד את השנייה וכמה הם סומכים זה על זו.

בן זיני, השקת זוג מנצח VIP 2021. ניר פקין
בדרך לריאליטי. בן זיני/ניר פקין

אם לא די בכך, כעת וואלה! סלבס מביאה לכם בפרסום ראשון שהכוכב המסוקס לוהק לריאליטי המפורסם "גולסטאר", שלבסוף יצולם במרוקו ולא בדובאי כפי שתוכנן. אם זה נשמע לכם מבלבל - זה בגלל שרק לפני מספר שבועות, חזרה האקסית מלכוב מצילומים לאותו ריאליטי בדיוק רק בגרסת הבנות.

זיני, אם כבר הספקתם לשכוח, יצטרף לג'ובאני רוסו, שכפי שקראתם בוואלה! סלבס, יחזור לתכנית הריאליטי זאת לאחר סכסוך עתיק שהיה לו עם ההפקה בגלל שחתם ביחד עם אשתו על חוזה עם הפקת הריאליטי בו מככבים כעת זיני ומלכוב. מי אמר שמשעמם בתעשייה המקומית?


וואלה! סלבס הולכת אחרי האקס שלה לאן שיגיד כל עוד הוא אוחז בכרטיס האשראי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
בן זיני, טיילור מלכוב. אור גפן,
תבוא לעודד אותו במרוקו?/אור גפן
בן זיני, גביע המונדיאליטו 2021. אור גפן,
חלוץ או שוער? בן זיני/אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully