וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנה לחג: מדונה מצטלמת בלי בגדים ומפרסמת

עודכן לאחרונה: 29.3.2021 / 11:58

שערוריות בלי בגדים? מלכת הפופ ממש לא מתכוונת להפסיק גם כשהיא בגיל 62... כך שמדונה פרסמה ברשת כמה תמונות סלפי בתחתונים קטנטנים, שכנראה ידהימו אתכם. וואלה! סלבס נערה חרמנית

מדונה/אינסטגרם

פעם מדונה הייתה נערה חומרנית, נרקיסיסטית, מזוכיסטית (כפי שהעידה בעצמה), מלכת פופ פורצת גבולות שחטפה מהעולם כולו על העיסוק שלה בדת לצד סקס, ריגושים, אלימות וזכויות נשים - הרבה לפני שצעירות האחרות בתעשיית הבידור הורידו את הבגדים בקליפ חדש, תפקיד על המסך או עבור תמונה לוהטת באינסטגרם - כך שסללה עבורן את הדרך לשחרור מיני.

והיום? מי אמר שבגיל 62, כשהיא אמא לשישה ילדים, ה-מדונה הפרובוקטיבית כתמיד, מתכוונת לעצור ולא להסעיר את הרשת בתמונות שלה בלי בגדים. הנה, תראו איזו מתנה העולם כולו קיבל לכבוד חג האביב והחירות!

רכלו על התמונות הנועזות של מדונה גם באינסטוש

מדונה בתחתונים. אינסטגרם, צילום מסך
ילדים, איפה האפיקומן? מדונה בתחתונים/צילום מסך, אינסטגרם
מדונה בתחתונים. אינסטגרם, צילום מסך
מאמא מיה/צילום מסך, אינסטגרם
מדונה בתחתונים. אינסטגרם, צילום מסך
זה טבע האדם. מדונה בלי בגדים/צילום מסך, אינסטגרם

לא בטוח שזה מה שהילדודס שלה ביקשו כשמצאו את האפיקומן בליל הסדר האחרון, אבל הזמרת החליטה לפרסם אתמול (ראשון) סט תמונות סלפי שלה "לבושה" בחזייה שנקשרה ברצועות בד (ובקושי הסתירה משהו, לא כזה שלא ראו בעבר), תחתונים מינימליים וכובע מצחייה בלבד. סקסי? כי היא קוראת לזה "רגע של הרהור עצמי".

בעוד שחברים מפורסמים כמו המנחה האמריקאית קלי ריפה או כוכבת "משחקי הכס" גוונדלין כריסטי, הגיבו עד כמה הגברת לוהטת, היו כאלה שלא מצאה חן בעינם העובדה שגברת בעשור השביעי לחייה מורידה את הבגדים. אז מה, אם בריטני יכולה, אריאנה יכולה, קייטי יכולה ומיילי יכולה, גם מדונה - עדיין יכולה.


וואלה! סלבס מתפשטת רק לרוחב.

עוד בוואלה!

כבר לא בתולה: נחשו מה הקעקוע הראשון של מדונה?

לכתבה המלאה
מדונה עם ילדיה, נובמבר 2020. אינסטגרם, צילום מסך
אמא אל תטיפי. מדונה עם ששת ילדיה/צילום מסך, אינסטגרם
  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully