וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלי לוי ושמעון גרשון מכניסים אתכם למיטה שלהם

עודכן לאחרונה: 9.3.2021 / 13:54

הם נשואים כבר 18 שנים באושר ועושר, שרו יחד, דגמנו מול המצלמות והשפריצו צ'ארם - אז למה שמלי לוי ושמעון גרשון לא יכניסו אתכם לתוך המיטה שלהם. במסגרת עבודה חדשה ונוחה, כמובן. וואלה! סלבס מזרן

מלי לוי. אור גפן,
זוגיים. שמעון גרשון ומלי לוי/אור גפן

אתם מבינים שמלי לוי, אחת השחקניות המדגמנות שמנחות (ושרות מדי פעם) הכי וותיקות בתעשיית הבידור - נשואה לכדורגלן העבר שמעון גרשון, כבר קרוב ל-18 שנים?! כי אחרי כל הזמן הזמן, כולל אלבום שהקליטו יחד, מאות ואלפי תמונות זוגיות, פלוס שלושה ילדים חמודים, אולי הגיע הזמן להכניס את כל עם ישראל ואשתו למיטה שלהם? תירגעו, שובבים, לטובת קמפיין זוגי משותף!

רכלו על הג'וב הנוח של מלי ושמעון גם באינסטגרם

מלי לוי שמעון גרשון. אביב חופי
תמונה מן הארכיון? קבלו. לוי וגרשון ב-2008/אביב חופי

לוואלה! סלבס נודע כי אחרי שנים שבהן השניים שמרו את חייהם המקצועיים והאישיים בנפרד - לוי בת ה-40 וגרשון בן ה-43, נבחרו לככב כפרזנטורים החדשים של רשת "אירופלקס". כך שאם הקמפיין הוא למותג מזרנים וריהוט חדרי שינה, אפשר לומר שהם מכניסים אתכם אל בין הסדינים, לא?

עוד בוואלה!

מלי לוי: "אני ושמעון עברנו תקופה מטלטלת"

לכתבה המלאה

אם כבר לעבוד יחד, וואלה! סלבס זוכרת שבתחילת המילניום הנוכחי, הפאוור קאפל הוציא אלבום במסגרת הרכב "המשולש" (עם אחיו של שמעון, סבי גרשון) וב-2015 ניסו את עולם המוזיקה שוב, בפרויקט מוזיקלי משותף בשם "ביחד או לחוד". מאז, היפהפייה והכדורגלן שלה גם הופיעו מדי פעם על המסך, כשהוא הגיע לתפקידי אורח בסדרות שבהן שיחקה. אבל פרסומת משותפת? כמה נוח, זה כנראה יהיה מאוד פאן.


וואלה! סלבס תדגמן בקרוב בפרסומת לחומרי חיטוי, מלוכלכת שכמותה.

מלי לוי. אור גפן,
מאוהבת, אילוסטרציה/אור גפן
מלי לוי, שמעון גרשון. רפי דלויה
נוח להם גם יחד. מלי לוי ושמעון גרשון/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully