וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משהו טוב: הראל סקעת ועידן רול התחתנו

עודכן לאחרונה: 5.3.2021 / 21:06

שבת שלום גם לנשואים הטריים הראל סקעת וחבר הכנסת עידן רול - שהחליפו בגאווה טבעות הערב בביתם, בנוכחות מצומצמת של בני משפחה וחברים קרובים בלבד, בהם גם בנם ארי בן השנתיים וחצי. נכון, סקעת הוא גבר נשוי. וואלה! סלבס יכולה לעוף

הראל סקעת, עידן רול בחתונה שלהם. ארבל תקשורת,
נ-שו-אים. הראל סקעת ועידן רול חתן-חתן/ארבל תקשורת

לפי עשור, חודשים ספורים אחרי שהזמר הראל סקעת יצא מהארון - פגש את מי שהיה אז דוגמן וסטודנט למשפטים, עידן רול. מאז, למרות פרידה באמצע, הזמר האהוב ובן הזוג הצמוד שלו מתחזקים זוגיות גאה ואוהבת, שהגיעה הערב (שישי) לשיא כשנישאו זה לזה באירוע מצומצם בביתם, כולל בנם ארי בן השנתיים וחצי בתפקיד נושא הטבעות. מברוק!

אחלו לרול וסקעת סימן טוב ומזל טוב גם באינסטגרם

סקעת (39) ורול בן ה-36, שהוא עורך דין חבר כנסת מטעם מפלגת "יש עתיד", החליטו להתחתן בביתם לקראת שבת, כשבין הנוכחים באירוע היו בני משפחה וחברים מעטים בלבד, כאשר את הטבעות שהחליפו החתן והחתן הגיש להם ארי המתוק, שנולד בסוף שנת 2018 בתום הליך פונדקאות שעברו בארצות הברית.

הראל סקעת, עידן רול בחתונה שלהם. ארבל תקשורת,
טקס החלפת הטבעות? ברוררר/ארבל תקשורת
הראל סקעת, עידן רול בחתונה שלהם. ארבל תקשורת,
משהוווו. רול את סקעת/ארבל תקשורת

מיד אחרי ההתרגשות, פרסמו השניים את התמונה שלהם עם הטבעות ברשתות החברתיות, לצד המילים חמות שהחליפו. "ממש היום לפני עשר שנים אני ועידן אמרנו לחברים שלנו: 10 ימים ואנחנו זורקים אחד את השני... איזה מזל שלא זרקנו", כתב סקעת הנרגש, "איזה מזל שנפרדנו רק חמש פעמים ומפרידה לפרידה התאהבנו יותר. שני ילדים מתבגרים, שמשחקים באהבה. אני רוצה לחזור למרץ 2011 ולהגיד לעידן של לפני עשור: שאתה לא מאמין מה הולך לקרות!!!".

"אני הולך לאהוב אותך כמו שלא חשבתי שאי פעם אצליח. החוויות הכי מדהימות שיהיו לנו בחיים יהיו ביחד. ההורים שלי יאהבו אותך כמו בן שלהם ממש מהשנייה הראשונה שהם ראו אותך בהופעה שלי בזאפה. אני וההורים שלך הולכים להיות סיפור של אהבה בלתי נגמרת. זה לא יהיה פשוט... אבל אנחנו נקבל במתנה מאלוהים את הילד שלנו, עם תלתלי הזהב ,כמו הכתר הכי יפה בעולם. הילד הכי חכם שראינו, עם החיוך שעושה דמעות של אושר ושנאהב אותו ברמה שנרגיש. שהלב שלנו מתפוצץ לרסיסים של אהבה", הודה סקעת.

עוד בוואלה!

הראל סקעת ועידן רול חוגגים אהבה וגאווה במסיבה

לכתבה המלאה

"יד ביד אנחנו הולכים לנצח כל אתגר שהחיים יעמידו בפנינו. והם יעמידו. תתכונן. אני הולך לחשוב שאתה אחד האנשים הכי טיפשים והכי חכמים שהכרתי בחיי. אני הולך ללמוד ממך כל כך הרבה! אתה כנראה תהיה הראשון שיצליח לאלף אותי. ובדרך כל כך עדינה, עם לב כל כך חכם. אתה הולך להיות חבר כנסת נמי, אתה הולך לשנות כל כך הרבה דברים בעולם הזה, אנחנו הולכים לנפץ הרבה רוע ולנסות לעשות הרבה טוב. נעשה הכל כדי שאף ילד לא ירגיש דחוי, שאף זוג לא יצטרך לעבור שנים של סבל כדי להקים משפחה. והלוואי שמה שנראה לנו הכי הגיוני יתגשם ושכולם באמת יהיו אותו דבר...".

"אנחנו הולכים לחלום בענק כמעט על אותם הדברים ולהיות כל פעם בהלם שהם התגשמו לנו. אומרים שקוראים לזה הודיה. אז אני מודה לאלוהים עליך נמי שלי. אני אוהב אותך מלך שלי עם תלתלי הזהב. מודה על החיוך שלך שמפרק לי את הלב. ומבטיח שאם זה מה שהיה בעשור הראשון, תתכונן. מזל טוב לנו", בירך הזמר האהוב.

הראל סקעת, עידן רול בחתונה שלהם. ארבל תקשורת,
הבן החמוד ארי בוחן את הטבעות/ארבל תקשורת

רול, כתב אף הוא ברשת, ש"איזה כיף שאנחנו מציינים עשור ראשון יחד. במובן מסוים מוזר שזה רק עשור, כי אני מרגיש שכבר חיינו יותר יחד מאשר בנפרד. וזו רק ההתחלה. אתה הבנאדם עם האינטליגנציה הרגשית הכי מטורפת שהכרתי ואני לומד ממך המון - חמלה, טוב לב ואכפתיות, את היכולת להתרכז במה שחשוב ולהסתכל קדימה, ואת היכולת לדבר על הכל, על מה שקל ועל מה שפחות".

"אני מודה לאלוהים עליך נמי שלי... מלך שלי עם תלתלי הזהב. מודה על החיוך שלך שמפרק לי את הלב"

"כשנפגשנו לפני עשור הרגשנו כמו שני אנשים כל כך שונים. בכלל לא תיארנו לעצמנו שיום אחד נעמוד פה בבית משלנו עם ארי שלנו וכל כך הרבה אנשים אהובים מסביבנו. טוב, לא בדיוק הרבה. היום, אנחנו שכפולים אחד של השני, עם אותם החברים ואותם ההרגלים. זה בדיוק מה שהייתי רוצה אז, אם רק הייתי יודע לחלום את זה. אני אוהב שאתה מטופש ממש כמוני. ושאף פעם לא נמאס לך מהשטויות והדמיונות שלי. אני אסיר תודה שמצאתי שותף לחיים שהוא גם החבר הכי טוב שלי וגם הבנאדם שהכי מפתח אותי".

"יותר מהכל, אני גאה באבא שאתה. עוד לפני שידעתי איזה בן זוג תהיה, היה לי ברור שתהיה אבא מדהים. היום אני יודע שאתה אבא מושלם. וזה גורם לי לאהוב אותך אפילו יותר. אני מאחל לנו שנמשיך לצמוח יחד, שנגדל משפחה גדולה, שתמיד נדע להתמקד בחיובי ובאופטימי ושלעולם לא ניתן לאף אחד לעמוד בדרכנו לשוויון ולאושר. אני אוהב אותך", הודה בחדווה.


וואלה! סלבס מאחלת לעידן והראל אושר לפחות כמו שהיא מרגישה כשהיא רואה לאפה עם שווארמה.

הראל סקעת, עידן רול בחתונה שלהם. ארבל תקשורת,
צרור ברכות. הראל סקעת ועידן רול עם בנם ארי/ארבל תקשורת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully