וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל סקעת נגד הממשלה: "22 חברים שלנו התאבדו"

11.1.2021 / 12:29

לאור דיווח בכלי התקשורת על בדיקות מהירות לקורונה שיוצבו בכנסת ישראל, הזמר הזועם פרסם פוסט בו תהה למה לא מציבים את אותן מכונות גם בכניסה לאולמות התרבות. "22 מהחברים שלנו התאבדו", זעק בפוסט. וואלה! סלבס מצביעה סקעת

מגד גוזני

הראל סקעת הוא לא רק עוד זמר, זה כבר לא סוד - מי שנשוי לאחד מחברי הכנסת הצעירים, הלוהטים והפעילים, עידן רול, הפך מזמן לאקטיביסט בכל הנושאים הכואבים לו, כך שרק לפני שנתיים הוא היה ממובילי המאבק נגד חוק הפונדקאות ואף קרא לחברי הקהילה הגאה לא להתגייס לצה"ל ועורר מהומה לא קטנה. כעת, הוא נעמד על רגליו האחוריות למען קהילת האמנים ועובדי הבמה בישראל שכבר קרוב לשנה נותרו ללא עבודה.

הראל סקעת. אור גפן,
נגד הממשלה/אור גפן

סקעת, שנתקל בידיעה באינטרנט בה דווח כי בקרוב יוצבו בדיקות מהירות לקורונה בכנסת ישראל (כן, אותו מקום בו בן זוגו עובד) - לא שמר על איפוק, שיתף צילום מסך של הידיעה וכתב, "ומה עם התרבות??? מה עם התרבות?? פשוט לא יאמן!", כתב סקעת בפוסט והוסיף, "הפיתרון (הישראלי) הזה קיים כבר מתחילת הקיץ!! התחננו שיאשרו אותו למען פתיחת אולמות התרבות, התחייבנו לקחת אחריות ולתפעל את זה.

עוד בוואלה!

הראל סקעת: "אני קורא לכם לא להתגייס לצבא!"

לכתבה המלאה
הראל סקעת, עידן רול. ניר פקין
מה בן הזוג יגיד? עידן והראל/ניר פקין

סקעת המשיך וזעק, "יכולנו כולנו לקבל קצת שפיות בתקופה הזו.. אבל כלום. אלפי משפחות מעולם התרבות קורסות, 22 מהחברים שלנו התאבדו . והממשלה? התעלמות מוחלטת .צוחקים לנו בפרצוף. נשבר הלב. ובעיקר - נמאס". צודק.

וואלה! סלבס חולמת לחזור לראות מופעים ובעיקר לקנות חמש בייגלה בעשר שקל מחוץ לתיאטרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully