וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה קירל מסוכסכת עם אלה לי או אגם? "לא קורה שם כלום!"

עודכן לאחרונה: 4.3.2021 / 14:45

מה קורה עם הקריירה הבינלאומית, השמועות על החיכוכים עם הזמרות אלה לי או אגם בוחבוט ואיך הכל קורה תוך כדי זוגיות צמודה לחבר המפורסם מרגי? נועה קירל, פופסטאר עסוקה, השיקה קולקציית משקפיים והתפנתה לענות על ה-כ-ל, כולל על גל גדות. צפו. וואלה! סלבס מיליון דולר

נועה קירל בהשקת סופר פארם אופטיק/ניר פקין

נועה קירל מוציאה שיר חדש. נועה קירל תנוהל על ידי חברת מוזיקה אמריקאית. נועה קירל תככב בסרט בהפקת חברה הוליוודית. נועה מככבת בהפסקת הפרסומות, משרתת כחיילת בצה"ל ואפילו מצליחה לנהל מערכת יחסים עם מרגי הלוהט - נדמה שבתקופה האחרונה, הפופסטאר הכי חרוצה ומצליחה כיום בארץ הקודש נמצאת בכל מקום, עושה הכל בבת אחת כשהיא נראית מיליון דולר וחמסה, חמסה, לא נחה לרגע.

לא מזמן היא שבה מכמה שבועות בארצות הברית, שם הגברת שעוד לא בת 20 עבדה על השקת הקריירה הבינלאומית שלה, כך שוואלה! סלבס ניצלה את העובדה שהיא כאן במזרח התיכון על מנת לבדוק איתה איך זה מרגיש להיות כוכבת אינטרנשיונל בפוטנציה. "תמיד קיוויתי ותמיד רציתי, זה היה לי חלום ממש מילדות", הודתה, "אבל זה מתחיל לקרות וזה בהתהוות, אז אני מאוד מתרגשת".

רכלו על נועה קירל גם באינסטוש

נועה קירל, יהונתן מרגי בראיון בזמן צילומי הקליפ "אמבולנס". אבי כהן
הכל קורה במקביל. נועה קירל ויהונתן מרגי/אבי כהן

קירל, שהגיעה היום (חמישי) להשקת קולקציית משקפי 'יוניק' בעיצובה בשיתוף סופר-פארם אופטיק, אולי יודעת שהיא זוכה להזדמנויות שישראליות אחרות רק חולמות עליהן - אבל עוד לא מציבה את עצמה באותה משבצת כמו הישראלית המפורסמת ביותר בעולם, הוונדר וומן גל גדות. "גל בעולמות המשחק, עושה עבודה מדהימה כמובן, אבל אני יותר מכוונת למוזיקה. ברור שזה ישתלב גם עם המשחק, אבל אני מתמקדת בשירים ועובדת על זה מאוד קשה. אני לא אוהבת לדבר על דברים לפני שהם קורים", סיפרה.

עוד בוואלה!

נועה קירל: "מרגי הכי מפחד ממני!". צפו

לכתבה המלאה

אבל זה לא כל מה ששמעתם על הגברת המוכשרת בתקופה האחרונה, כיוון ששמה עלה לכותרות גם בזכות הזוגיות הארוכה שהיא מנהלת עם הבויפרנד, יהונתן מרגי, אבל גם בגלל יריבות מוכחשת שהייתה, או שלא, עם כוכבות צעירות אחרות כמו אגם בוחבוט או אלה לי להב - שמכירה אף היא את מרגי מקרוב - מה שדווח לאחרונה בתקשורת וזכה להכחשות נחרצות, גם מצידה של קירל.

אז מה בעצם הסיפור? "לא קורה שם כלום!", צחקה כשנשאלה על אלה לי, "כל יום שני וחמישי אומרים שאני בסכסוך עם מישהי אחרת, עכשיו זו היא, לפני שבוע זו הייתה מישהי אחרת (בוחבוט). שמתי לב שכמו שזה הולך, ככה זה בא, זהו, מתרכזים בדברים מעניינים וכיפיים וגדולים וחשובים". מעניין.

נועה קירל לסופר פארם אופטיק. רפי דלויה,
חולמת להביא גאווה גם לכם. קירל בהשקת שיתוף הפעולה עם סופר פארם אופטיק/רפי דלויה

בתקופה האחרונה גם מרגי מנסה לפתח קריירה בינלאומית - זה לא קשה לכם בתור זוג?
"לא, אני חושבת שזה כיף שהכל קורה במקביל והכל קורה ביחד. אם זה היה עם מישהו אחר, הייתי פתאום חושבת ש'רגע, אבל אני אהיה הרבה זמן בחו"ל ואיך עושים את זה', אז זה מקל על העניין. זה מאוד כיף לעבור דברים יחד בפרגון מלא".

נועה, מה השאיפה הכי גדולה שלך בחיים?
"וואו, יש לי מלא, באמת! יש לי הרבה ואני שואפת מאוד, מאוד גבוה. בעיקר להמשיך לעשות את מה שאני עושה וליהנות מזה ולהעביר את זה לעולם הלאה ולהביא גאווה למדינה שלנו".


וואלה! סלבס שואפת להיות הפאוץ' של נועה בגלגול הבא.

אלה לי להב. ניר פקין
מסוכסכות? אלה לי להב/ניר פקין
נועה קירל, אגם בוחבוט בהקרנת ״כפולה- ההתחלה״. רפאל שחרי,
לא מסתדרות? אגם בוחבוט עם קירל/רפאל שחרי
נועה קירל לסופר פארם אופטיק. רפי דלויה,
פאן לה עם המשקפיים!/רפי דלויה
נועה קירל, יונתן מרגי. אור גפן,
מפרגנים זה לזו. מרגי ונועה קירל/אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully