וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הבידוד: נועה קירל הופתעה במסיבת יום הולדת מרגשת!

17.4.2020 / 0:30

חשבתם שהחיילת הכי מפורסמת בצה"ל תציין את יום הולדתה בתקופת משבר הקורונה, בלי שום מסיבה? אז זהו, שגם נועה קירל כנראה חשבה ככה - רק שלחברים מפורסמים שלה היו תכניות אחרות ומפתיעות עבורה. וואלה! סלבס מתנה

יונתן מרגי ונועה קירל חוגגים (צילום: ניר פקין)

נועה קירל באמת חשבה את יום הולדתה ה-19 שצוין בשבוע שעבר, תחגוג בשלווה יחסית בגלל משבר הקורונה: אולי תכבה נרות על העוגה בחברת המשפחה הגרעינית, תנשק מרחוק את הבויפרנד יונתן מרגי, מקסימום תקבל סמס ברכה מהמפקד בצבא או מחברות ילדות. אז זהו, שהחיילת הכי מפורסמת בישראל כרגע חשבה שהתאריך המיוחד יעבור בשקט יחסי, אבל חברים אחרים בכלל תכננו לה מסיבת הפתעה, שנערכה אתמול (ה') באיחור מפתיע אפילו יותר!

רכלו על ההפתעה של נועה קירל באינסטוש

נועה קירל EMA MTV אלון ליבנה. GettyImages
סופריזה! נועה קירל/GettyImages

קירל, שכתבה פוסט תודה לכל המברכים בסוף השבוע שעבר, ציינה ש"כמו הרבה, יצא לי לחגוג את יום ההולדת שלי בתקופת הקורונה. חייבת להגיד שיש בזה משהו אינטימי, במיוחד באורך החיים שלי שמלא באנשים, משהו מיוחד, פרטי כזה, מרגש ואמיתי... גרמתם לי ביום הזה ובמיוחד בתקופה הזאת לא להפסיק לחייך לרגע, ותאמינו לי אני לא צריכה יותר כלום!". חמודה, הפופסטאר.

עם זאת, מתברר שהזמרת הצעירה פשוט לא ידעה שכאשר תגיע להתארח כמה ימים אחר כך בצילומי התכנית "צחוק מהמצב", צוות התכנית - בראשם שלום אסייג - יערוך לה מסיבת הפתעה על הסט, כזאת שתוכננה מראש ונשמרה בסוד סודי בהחלט.

עוד בוואלה!

אתם רעים: למה לקהל הישראלי קשה לפרגן לאנשים מפורסמים?

לכתבה המלאה

לוואלה! סלבס נודע כי כל המשתתפים המוכרים - בהם הדר לוי וקובי מימון - נדרשו להביא לטובת צילומי התכנית מתנה אישית לקירל המוכשרת, שאותה העניקו לה מול המצלמות במהלך צילומי השואו המבדח. אם תהיתם, את התוצאה, הדמעות וההתרגשות של נועה במסיבת ההפתעה המתועדת, כולם יוכלו לבחון בתכנית שתשודר ביום שבת ב"רשת 13".


וואלה! סלבס הפתיעה את עצמה עם משלוח של שלושה המבורגרים, צ'יפס, שניים קולה וטבעות בצל במשלוח אחד לארוחת הערב אמש.

נועה קירל, יונתן מרגי. ארן חן צלמים,
אם לא עם החבר, אז לפחות עם החבר'ה. קירל עם מרגי/ארן חן צלמים
שלום אסייג. ניר פקין
הפתעה. שלום אסייג/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully