וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתן גושן: כל האמת מאחורי האירוסים המהירים

3.3.2021 / 0:02

אחרי שקראתם על הצעת הנישואים המפתיעה של הזמר נתן גושן, כחודשיים לאחר שהכיר את בת הזוג, לירון אלביליה - אולי תתעניינו בסיפור קצת שונה ממה שהוצג לכם עד כה על דרך היכרותם של השניים ונחשף כאן לראשונה. וכדאי לכם לקרוא את זה. וואלה! סלבס פוזה של אילנה דיין

נתן גושן/יח"צ

גם אתם הופתעתם לקרוא לפני מספר ימים כי הזמר, נתן גושן, התארס בפתאומיות רק כחודשיים לאחר שהכיר את בת הזוג החדשה והצעירה, לירון אלביליה? אתם לא לבד כי מי שהכי הופתע מהידיעה הוא האקס שלה, זה שעד לא מזמן היה בן הזוג שלה וניהל איתה מערכת יחסים בזמן שהכירה את הזמר המפורסם. כזה שהיה "מספיק תמים לחשוב שמדובר בקשר מקצועי בלבד", כפי שמספרים חבריו.

רכלו על נתן גושן וארוסתו גם באינסטגרם

נתן גושן. ניר פקין
כל האמת. נתן גושן/ניר פקין

אז קצת סדר: אלביליה בת ה-21, נחשפה לקהל הישראלי כשהשתתפה בתכנית "אייל גולן קורא לך". מאז, המשיכה אותה צעירה ליצור מוזיקה ולפני כעשרה חודשים, פגשה את יונתן ניצ'קו, כך שהשניים, כך ידעו לספר חברים, היו מאוהבים עד מעל השמיים. רק שאז, לפני מספר שבועות, הגיב גושן ללירון בפרופיל האינסטגרם שלה על סרטון מוזיקלי ששיתפה, החמיא לה ואף הציע לה לנסות לעבוד ביחד.

אלביליה, שככל הנראה התלהבה מההצעה, לא היססה להגיד כן ומקורב לבן זוגה לשעבר אף ידע לספר כי החברה המאושרת סיפרה לו על הפנייה וקיבלה מאהובה את ברכת הדרך. אלא שבמקביל, גילה ניצ'קו כי בת הזוג שלו בכלל מנהלת מערכת יחסים נוספת, שהחלה עוד לפני שהכיר אותה. "הוא היה בהלם", סיפרו המקורב, "הוא לא הבין מאיפה זה נחת עליו כי הכל בינם היה מושלם".

עוד בוואלה!

בלעדי: החברה של עומר אדם נחתה בארץ, הוא חזר לדובאי

לכתבה המלאה
לירון אלביליה. יוטיוב, צילום מסך
אהוב אחר? לירון אלביליה/צילום מסך, יוטיוב

בעקבות הגילוי המסעיר, החליט יונתן לבקש פסק זמן מהקשר עם לירון אך השניים החליטו לא לסיים את היחסים. חלק מהדברים של אלביליה אף נותרו בדירתו של ניצ'קו, אלא שאז, הבין יונתן כי חברתו בכלל מתראה עם הזמר המפורסם - ולא על רקע מקצועי בלבד - והחליט כי הגיע הזמן עבורם להיפרד.

"הם עוד לא הספיקו להיפרד", סיפרה חברה של השניים, "וממה שאני יודעת, הוא גילה שהיא בכלל כבר הייתה עם נתן בזמן שהייתה איתו". חבר אחר סיפר, "זה היה פשוט הזוי היא אפילו לא חיכתה לקחת את הדברים שלה מהדירה שלו".

וואלה! סלבס פנתה ללירון אך היא החליטה לחסום אותה כתגובה.

האקס, יונתן ניצ'קו, מסר בתגובה: "אני מעדיף לשמור על כבודה של לירון ולכן אסרב להגיב".

מטעמו של נתן גושן נמסר: "מתרגשים עבור הזוג היקר ומאחלים מזל טוב על אירוסיהם ואת כל הטוב בעולם בחייהם המשותפים".


וואלה! סלבס עדיין מחכה שהחבר שלה מכיתה א' יחזור משבע דקות בגן עדן שלו עם אח שלה.

נתן גושן. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
הוא יודע את האמת? גושן ואלביליה/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • נתן גושן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully