וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקול ראידמן על הפרידה מצ'רנוי: "החלטתי לא לחיות בחושך"

28.2.2021 / 12:16

המעושרת חסרת הרסן שיתפה את העוקבים שלה בתחושותיה בעקבות הפרידה שעברה לפני שנתיים בדיוק מהאוליגרך ואבי ילדיה, מיכאל צ'רנוי, "יש ימים בחיים שאני לא אשכח לעולם", כתבה. וואלה! סלבס נפרדת

יומולדת ניקול ראידמן/ניר פקין

לפני שנתיים בדיוק החליטה ניקול ראידמן שנמאס לה ולקחה החלטה שזעזעה תעשייה שלמה - כשנפרדה מבן זוגה ואבי ילדיה, האוליגרך מיכאל צ'רנוי. פרסום הפרידה אמנם הגיע מספר חודשים לאחר מכן, אבל ראידמן כבר קיבלה את ההחלטה והעדיפה להסתיר את זה מכולם, כולל חבריה הטובים. כעת, היא חושפת בפוסט מרגש, את היום בו החליטה לשנות את חייה ומשתפת את העוקבים שלה בתחושות.
ניקול ראידמן על הפרידה מצ'רנוי: "החלטתי לא לחיות בחושך"

מיכאל צ'רנוי, ניקול ראידמן. ניר פקין
בימים טובים יותר. ניקול ומיכאל/ניר פקין

"יש ימים בחיים שאני לא אשכח לעולם, אלו תמונות מאותו יום, מלפני שנתיים שבו החלטתי לשנות את חיי", היא כותבת ומוסיפה, "יום שלקחתי החלטה אמיצה לצאת לחיים חדשים ולא לחיות בחושך אלה לצאת לאור. יום של חשבון נפש עמוק שבו נעלם הפחד משינויים, יום שבו התחלתי לחייך". ראידמן ממשיכה וכותבת בפוסט, "תחיו עם האמת שלכם ועל תפחדו משינויים , דרך לאושר והגשמה עצמית היא מורכבת, קשה ולא פשוטה. החיים הם קצרים וצריך לחיות אותם ללא פשרות".

עוד בוואלה!

ניקול ראידמן: "אני לא זונה של רגשות"

לכתבה המלאה
ניקול ראידמן. באדיבות ניקול ראידמן,
צולם ביום הפרידה/באדיבות ניקול ראידמן

כזכור, אחרי למעלה מעשור של זוגיות פלוס שני ילדים מתוקים - שהתנהלה בתחילה תחת מעטה סודיות ורחוק מעין הפפראצי - צ'רנוי כרע ברך במסיבת יום ההולדת של ניקול והציע לה להינשא לו רק בשביל שכשנה לאחר מכן, אתרי הרכילות המקומיים יבשרו על הפרידה הכואבת של השניים וראידמן תספר כיצד במשך שנים חיה בכלוב של זהב ולא הייתה מאושרת.

וואלה! סלבס זוכרת את כל התאריכים שזרקו אותה, היא קעקעה את כולם על הגוף.

ניקול ראידמן, מיכאל צ'רנוי. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
כמעט התחתנו/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה
ניקול ראידמן בהופעה. סמירנוב גלב,
יצאה מהחושך/סמירנוב גלב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully