וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקול ראידמן: "אני לא זונה של רגשות"

6.2.2020 / 3:04

קריירת השירה החדשה, הפרידה מבן הזוג האוליגרך, החברות עם שרה נתניהו ובעיקר השיח הבלתי פוסק סביב הכסף שלה - ניקול ראידמן פותחת את הלב בריאיון אישי ומרתק. וואלה! סלבס מבייצת

ניקול ראידמן הביצה/וואלה

מי שפרצה לחייכם לפני עשר שנים הפכה מהר מאוד לאחת הדמויות היותר מוכרות אך גם שנויות במחלוקת בתעשיית הבידור - כשהיא לא מנפנפת במותגים היוקרתיים שהיא לובשת או מנקרת עיניים כשהיא יושבת בשורות הראשונות של תצוגות האופנה הנחשבות בעולם, נראה שניקול ראידמן בעיקר מחפשת מי שיאהב אותה. בטח ובטח אחרי הפרידה הכואבת והמתוקשרת מבן זוגה ב-12 השנים האחרונות ואבי ילדיה, האוליגרך מיכאל צ'רנוי.

ניקול ראידמן. ראובן קסטרו
רווקה. ניקול/ראובן קסטרו

בריאיון אישי עם אדם סרור, ראידמן לא נשארת חייבת לאף אחד ויורה אש לכל הכיוונים - בעיקר לכיוון האקס והבנות שלו שגרמו לה, כך לדבריה, לסבל בלתי פוסק. לפני פחות משנה, המעושרת שפרצה לחייכם בריאליטי החליטה לעשות מעשה ולהיפרד מצ'רנוי זאת לאחר שהוא כבר שלף טבעת וכרע ברך "כל אחד מאיתנו הוא סוג של זונה, בוא נדבר פתוח וכנה אחד קונים אותה בכסף אחד ביהלום אחד בנוחות של החיים באיזה שהוא שלב אתה מבין שאתה לא זונה של רגשות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ניקול ראידמן. ראובן קסטרו
לא זונה של רגשות/ראובן קסטרו

ברגע שהחליטה הראידמן להיפרד מבן הזוג היא הבינה שהיא חייבת לעשות לביתה ובעיקר לעצמה והחלה לטפח את קריירת השירה שלה - אותה הזניחה במשך שנים בעיקר בגלל חוסר אמון של החבר של תמך בה, כך שבימים אלו היא משקיעה את כל זמנה בפיתוח הקריירה למרות הצקצוקים האין פוסקים של חבריה לתעשייה. זאת כמובן כשהיא לא עסוקה בלטפח את החברות שלה עם אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, "בין הראשונים שידעו שנפרדתי ממיכאל זו שרה", היא מספרת על החברה הטובה, "בשבילי הם קודם כל חברים. הם הוכיחו את עצמם! הם לא איתי בשביל שום דבר הם חברים שלי לא בגלל כסף לא בגלל סטטוס לא בגלל שמפניות וסיגרים" .

וואלה! סלבס חברה שלה ניקול רק בגלל שהיא עורמה כמוה.

ניקול ראידמן. ראובן קסטרו
מתחילה חיים חדשים/ראובן קסטרו
ניקול ראידמן, שרה נתניהו. אור גפן,
BFF. שרה וניקול/אור גפן
ניקול ראידמן. ראובן קסטרו
פוצחת בקריירת שירה/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully