וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה ורטהיימר ואסף אשתר ישברו את הרשת

18.2.2021 / 1:04

הג'ינג'ית הכי לוהטת על המסך ואחד האנשים היותר מצחיקים בתעשייה הולכים לכבוש את האינטרנט בסדרה חדשה ומסקרנת, לצד לא אחרת מנעמה קסרי, אז כדאי לכם להיצמד למסך. וואלה! סלבס פורייה

מאיה ורטהיימר/מערכת וואלה

זוכרים שרק לפני מספר ימים קראתם על התפקיד החדש של נעמה קסרי בסדרת האינטרנט החדשה של "כאן דיגיטל"? אז עכשיו היא שמחה לבשר לכם על עוד שני ליהוקים מעניינים לאחת הסדרות היותר מסקרנות שתראו על מסך המחשב שלכם - מאיה ורטהיימר ואסף אשתר, שישתפו פעולה בסדרה "פגום".

מאיה ורטהיימר, אסף זמיר. שוקה כהן
תפקיד חדש ומוכר. מאיה/שוקה כהן

רק לפני כמעט שנתיים, מאיה ורטהיימר יצאה בקמפיין גדול בו דיברה ללא פילטרים על הבעיה שלה ושל בעלה, אסף זמיר, להיכנס להריון ואף טרחה לצאת כנגד כל אלו שנכנסים לה לרחם ללא טאקט ומתעסקים לה בחיים האישיים. לא עברו מספר חודשים והכוכבת הלוהטת חשפה כי היא ובעלה מצפים סוף סוף לבייבי קטן ומתוק, כך שזמן לא רב לאחר מכן - הגיחה לאוויר העולם בתם המתוקה, אסיה.

כעת, וואלה! סלבס שמחה לבשר לכם כי ורטהיימר תיאלץ לעבור שוב את כל תהליך הבדיקות והחטטנות - אלא שהפעם מדובר בחלק מצילומים לסדרת רשת חדשה של "כאן 11" בשם "פגום", בה תגלם ורטהיימר את - אלה, אישתו של ערן, שמגלה שיש לו בעיית פוריות והשניים מנסים לעבוד על הבעיה ולהביא ילד לאוויר העולם. ליהוק נוסף ודי מפתיע הוא אחד האנשים היותר מצחיקים שהיו על המסך בשנים האחרונות - אשתר, שלוהק גם הוא לסדרה ויצטרף לורטהיימר ולקסרי.

וואלה! סלבס גילתה שיש לה בעיית השמנה, היא לא מצליחה להשמין מעבר למשקל שלה.

עוד בוואלה!

הדרך למעבדת הזרע, עוברת בג'וב החדש של נעמה קסרי

לכתבה המלאה
מאיה ורטהיימר עם בתה אסיה. אינסטגרם, צילום מסך
תגלם את אלה/צילום מסך, אינסטגרם
מעיין לנצר. ניר פקין
ישבור את האינטרנט. אסף/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully