וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלימלך קשתי מ"האח הגדול" עונה לגולשת ביקורתית: "תאשפזי את עצמך בכפייה"

עודכן לאחרונה: 11.2.2021 / 13:59

משתתף הריאליטי שיצא מהתחרות בגלל אישום שתקף מאבטח מבוגר עם אחיו, טום קשתי, ראה מה גולשת ביקורתית כתבה עליו אחרי דיון בית המשפט - והחליט לענות לה שהוא רואה בה "סמל לשנאה ורוע". גם אחיו של אלימלך קשתי לא נשאר חייב. וואלה! סלבס טוקבק

כוכבי "האח הגדול" 2021 בבריכה/באדיבות רשת 13

אם אתם נמנים על צופי העונה הנוכחית של "האח הגדול", סביר להניח שלא פספסתם את הסיפור של אלימלך קשתי - מי שנכנס בתחילת העונה לבית המצולם במדינה, על מנת למצוא את עצמו יוצא החוצה ימים ספורים אחר כך, לאור הביקורת הציבורית על כך שהוא נמצא בתקופה האחרונה בהליך משפטי לאחר שהוא ואחיו, יוצא הריאליטי טום קשתי, הואשמו בתקיפת מאבטח מבוגר ונזק לרכוש במקום.

המקרה שהוביל להגשת כתב האישום אמנם קרה כבר לפני כשנתיים, כאשר האחים תקפו מאבטח בבניין שברמת גן - אך עם תחילת העונה של "האח הגדול" פרקליטיו של אלימלך קשתי ביקש דחייה בדיון במקרה בגלל השתתפותו בריאליטי, מה שהגיע השבוע לשיא בבית משפט השלום בתל אביב.

עם זאת, נדמה שלא הכל מתנהל רק בבית המשפט, כיוון שכאשר גולשת שראתה את הסיקור בנוגע לאחים קשתי והביעה את דעתה ברשת - אולי לא ציפתה לתגובה כל כך חריפה מיוצא העונה... שענה לה בהודעה פרטית באינסטגרם.

רכלו על התגובה של אלימלך קשתי באינסטוש

אלימלך קשתי, האח הגדול 2021. מיכה לובטון,
מ"האח הגדול" לבית המשפט. אלימלך קשתי/מיכה לובטון

הגולשת, שאמנם פרסמה הכל בסטורי שלה אך העדיפה שלא להיחשף בשמה, כתבה על טום קשתי שהוא "עילג, שקרן, בהמה, אלים... אולי תתנצל בפני מי שיכול להיות סבא שלך, תתבייש!". אז הוסיפה ותייגה את קשתי ש"ממש אי הבנה, עדיף שפשוט תסתום". על אלימלך, כתבה "אתה אכן פגוע נפשית, אבל לא בגלל שהדיחו אותך מ'האח הגדול' נשמה. מסכנים ההורים שלכם".

טום קשתי, אלימלך קשתי עונים לגולשת. אינסטגרם, צילום מסך
הדברים של הגולשת, שראתה פרסומים על הדיון של האחים קשתי בבית המשפט/צילום מסך, אינסטגרם
טום קשתי, אלימלך קשתי עונים לגולשת. אינסטגרם, צילום מסך
זו התגובה של אלימלך קשתי, שבילה בבית "האח הגדול"/צילום מסך, אינסטגרם

האחים קשתי, כאמור, לא התעלמו מהדברים והחליטו לכתוב לאישה את דעתם הנחרצת עליה ועל מה שכתבה עליהם. "תאשפזי את עצמך בכפייה, תת רמה שכמוך, הזויה ומשועממת", כתב לה אלימלך, "תתעסקי בחיים המשעממים שלך וחסרי התוכן... אם יצא לי לקבל הודעות רדודות כאלה זה מילדים קטנים שעדיין מחפשים תשומת לב. את אמא לילדים, עצוב שיש אנשים כמוך שמונעים מרוע טהור. חפשי חיים, רואה בך סמל לשנאה ורוע. מאחל לך שלא תכירי אנשים קטנים ודוחים כמוך", ענה אלימלך.

עוד בוואלה!

אחרי הכניסה השנייה, מי מהחדשים של "האח הגדול" יגיע הכי רחוק?

לכתבה המלאה

טום קשתי היה קצת פחות מנומס וירד נמוך, כשענה לגולשת "הלו אבו נפחא, קציצה לכי תעשי קעקוע על הפרצוף שלך... משועממת עילג תקראי לחבר שלך... ממורמרת, מאחל לעצמי לא לפגוש אנשים שפלים כמוך בחיים". אז, הוסיף עוד כמה דברים שקצת קשים לציטוט, שהוא מסכם ב"מרחם עליך סמרטוט, מסוג הנשים שכנראה התעללו בהם בילדות... הלכתי להקיא שיהיה יום טוב".

אז הדיון מתנהל בתגובות הציבוריות או דרך עורכי הדין וכבוד השופט בין כתלי המליאה? תלוי את מי שואלים, יש דברים שהשתיקה יותר יפה להם.


כבוד וואלה! סלבס תצא להפסקת צהריים עכשיו, נתראה מחר אחרי 322 מנות.

טום קשתי, אלימלך קשתי עונים לגולשת. אינסטגרם, צילום מסך
גם טום קשתי לא נותר חייב והגיב לה/צילום מסך, אינסטגרם
טום קשתי, ג'וזי זירה. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
פתח עליה. טום קשתי יחד עם חברו הוותיק, ג'וזי זירה/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully