וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחותו של בן אל תבורי משתפת באומץ: "הבן אדם התחיל לגעת בי"

10.2.2021 / 15:10

בם של אביבה תבורי ועופר טלקר - טום טלקר, שיתפה ברשת חוויה שלה עם גבר שלדבריה הגיע אליה ללמוד, אבל המפגש הסתייםפ בכך שהטריד אותה כשנגע בה. "שונאת אנשים כאלה, התייאשתי", כתבה אחותו הקטנה של בן אל תבורי. וואלה! סלבס מחזקת

מסיבת הפתעה ליום ההולדת של בן אל תבורי/ניר פקין

כאילו לא דובר והובהר מספיק בשנים האחרונות איפה עובר הגבול בין מפגש ידידותי להטרדה מינית של ממש, היום (רביעי) פרסמה ברשת אחותו הקטנה של בן אל תבורי, טום טלקר, את מחשבותיה על רגע מאוד אינטימי שעברה עם מי שהחשיבה כידיד שלה... אבל הסתיים בכך שהבחור נגע בה בצורה שהסעירה אותה וגרמה לה לדרוש מאלה שהיא מוצאת חן בעינם רק במובן מיני שלא לפנות אליה כלל.

רכלו על המקרה גם באינסטגרם

בן אל תבורי, אביבה תבורי. אמיר מאירי,
בתה של, אחותו של, בעיקר אמיצה. בן אל תבורי ואביבה תבורי/אמיר מאירי

טלקר בת ה-17, בתם של אביבה תבורי והכדורגלן לשעבר עופר טלקר, כתבה בפרופיל האינסטגרם שלה ש"נשבעת לכם בא לי לבכות", כשהיא פותחת את הלב ומפרטת. "הייתי עם מישהו עכשיו הכי לא בקטע הזה, נטו ללמוד... הבן אדם התחיל לגעת בי ולשאול אותי שאלות של יותר מדי לדעתי... זה לא העניין אבל כל מי שאי פעם ראה אותי זה מה שהוא רצה ממני, לשכב, לדבר על הנושאים האלה", הודתה.

"אני לא מחפשת את זה, אוקיי? אני מחפשת מישהו שישמור עליי מכל התת רמה האלה", שיתפה טלקר באומץ ובגרות, "אין לאף אחד זכות להתנהג ככה ונמאס לי להגיד לאנשים על זה, אני לא מחפשת את זה, יש בי הרבה מעבר... אני לא מחפשת סטוץ". עוד הוסיפה "תעשו טובה ואל תשלחו לי הודעה אם אני נראית לכם זונה בשקל ללילה אחד טוב? אם אתם רק רוצים לשכב איתי תחפשו אחרת".

בהמשך, אחותו של בן אל הסבירה שעברה לאחרונה פרידה רומנטית ששברה את לבה, כך שהיא לא רק שלא רוצה לעבור אחת נוספת, אלא ש"רוצה למצוא מישהו נורמלי שייגן עליי מכל החרא שבחוץ".


וואלה! סלבס מחזקת, מעודדת ומחבקת, אבל רק ברשות.

עוד בוואלה!

אורטל עמר: "בן אל לא רוצה לחשוף את תו פרינס"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully