וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמא החדשה שחטפה לעדי שילון את הקמפיין

7.2.2021 / 10:11

היא רק הביאה לאוויר העולם את בנה המתוק וכעת האמא החדשה, מירב פלדמן, לא נחה על החיתולים וקוטפת קמפיין חדש. הבעיה היא שאותו קמפיין שווה - היה שייך בכלל לחברה אחרת מהביצה המקומית. וואלה! סלבס שערורייה

עדי שילון. רפי דלויה
כבר לא פרזנטורית. עדי שילון/רפי דלויה

בביצה המקומית כמו בביצה המקומית, ובתכלס גם בזו הבינלאומית - גלגל החיים הוא דבר בלתי נמנע, ככה שכשמישהו יאחד מעניין יותר מהשני, ההצעות מתחילות לזרום: אם את בזוגיות חדשה, עברת חוויה שאת משתפת או אפילו התגרשת או הבאת ילד לאוויר העולם, המניות שלך נוסקות ואז מגיעות הצעות העבודה, בין אם בתור קמפיינים, סדרות או סרטים. הנה, תראו את מירב פלדמן, שעוד לא הספיקה לצאת מחדר הלידה - וכבר קיבלה קמפיין חדש.

מירב פלדמן באירוע "לנצח נשאר". ניר פקין, איציק בירן,
הוט מאמא איז אין דה האוס. מירב פלדמן/ניר פקין, איציק בירן

לוואלה! סלבס נודע כי השחקנית המוכשרת, שרק הביאה לאוויר העולם את בנה הבכור בחודש שעבר, קיבלה הצעה מפתה מאוד - להיות הפרנזטורית של קבוצת MORAZ המשווקת צמחי פרחים. הבעיה הלא כל כך נעימה, כמו בכל קמפיין חדש שמקבלים: מישהו אחר מאבד אותו, ובמקרה הזה - מדובר בעדי שילון, שהייתה הפנים של החברה בתקופה האחרונה.

עוד בוואלה!

אורטל עמר: "בן אל לא רוצה לחשוף את תו פרינס"

לכתבה המלאה

פלדמן לא לבד על כתפיה את ג'וב הפרזנטורית, כי לצידה יעמוד גם לא אחר מאשר הטניסאי המפורסם, אנדי רם, כשבר משמש תקופה ארוכה כפרזנטור של חברת צמחי המרפא. השניים יעמדו בקרוב מול המצלמה וישכנו אתכם לרכוש את הצמחים המדוברים.



וואלה! סלבס קיבלה הצעה להחליף את סבה החורג בפרסומת לחיתולים למבוגרים אבל הם לא עלו עליה.

עדי שילון ומאיה גרינברג. לנס הפקות,
כבר לא. עדי שילון עם מאיה גרינברג/לנס הפקות
מירב פלדמן. ניר פקין
קמפיין חדש דנדש. מירב/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully