וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש של מאלומה עם מעריצים - נגמר בפיצוץ עם המשטרה!

3.2.2021 / 10:33

אם אתה אחד הזמרים הלטיניים שהכי מרגשים את העולם לאחרונה, אולי לא כדאי להזמין אלפי מעריצים לפגוש אותך באופן אישי? אז מאלומה למד את זה בדרך הקשה, בעזרת כוח גדול של שוטרים. וואלה! סלבס פאפיייי

מפגש של מאלומה עם מעריצים במיאמי הופסק על ידי המשטרה/אינסטגרם

מאלומה, אולי כדאי להשאיר את ההיתקלויות עם רשויות החוק בכלל והמשטרה בפרט לראפרים מסובכים ופושעים חתיכים? כי אתמול (שלישי), הכוכב הלטיני שמרגש המוני אנשים בעולם למד את זה בדרך הקשה, כשמפגש שלו עם מעריצים בעיר מיאמי היה כל כך מסוכן, עד שהוא נגמר בפיצוץ עם כוחות הביטחון האמריקאיות.

רכלו על המפגש המסוכן של מאלומה גם באינסטוש

מאלומה. אינסטגרם, צילום מסך
התקהלות לא חוקית. מאלומה לפני ההיתקלות עם המשטרה/צילום מסך, אינסטגרם

מתברר שהסופרסטאר הקולומביאני (שמכיר מקרוב את נטע אלחמיסטר ועומר אדם), רק רצה לקדם את אלבומו החדש בעיר הנופש והחופש האמריקאית - כך שהזמין כמה מעריצים למפגש מרחוק (כולל מסיכה על הפנים) בגלריית אמנות במיאמי. עם זאת, אל המקום הגיעו למעלה מ-1,000 אנשים שרצו לבחון אותו מקרוב ולא שמרו על ריחוק חברתי, מה שאולי שימח את מאלומה, אבל הכעיס את המשטרה המקומית... במיוחד בתקופת מגיפת הקורונה.

עוד בוואלה!

הלטיני הלוהט תפוס: מאלומה והחברה החדשה נתפסו יחד

לכתבה המלאה

אז הוא אולי הספיק לפגוש משהו כמו 150 מעריצים אמריקאים, שנכנסו בקבוצות קטנות של 10 בני אדם בכל פעם. רק שבזמן שהצטלם עם מעריצות (ומעריצים) מכוסים במסיכה לצד ציור דיוקן צבעוני שלו, המשטרה שנשלחה לאזור וקלטה את הסיכון שבמפגש הלא בטיחותי, החליטה לפזר את ההתקהלות המוגזמת - ולשלוח את הזמר הביתה אחרי אזהרה.

מאלומה אמנם לא התווכח וניסה שלא להרגיז את המשטרה יותר, אבל שאר אלה שלא הספיקו לפגוש אותו באופן אישי? כעסו, מחו וסירבו להתפזר לביתם, לפחות עד שהבטיח לנסות לקיים מפגש נוסף בסגנון בקרוב.


וואלה! סלבס מעולם לא התקהלה. ככה זה כשאין לך לחברים.

מאלומה בקמפיין לתחתוני CK. CK,
אפשר להבין על מה ההתלהבות. מאלומה מדגמן תחתונים/CK
  • עוד באותו נושא:
  • מאלומה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully