וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלטיני הלוהט תפוס: מאלומה והחברה החדשה נתפסו יחד

19.10.2020 / 12:02

האקסית בגדה בו עם כדורגלן, ג'יילו נמרחה עליו על סט הצילומים - אבל כעת מתברר שהסופרסטאר הלטיני מאלומה מצא לעצמו אהבה חדשה שתחמם לו את החורף. הנה, תראו את החתיך נצמד אליה, כשהוא חושב שאף אחד רואה. וואלה! סלבס תפוסה

מאלומה חוגג באינסטגרם/צילום מסך

גם אתם שומעים את הצליל הזה של אלפי, מאות אלפי, מיליוני לבבות שמתרסקים לחתיכות בכל רחבי העולם? אל תופתעו, ככה זה כשהמון מעריצות (ומעריצים) מגלים שהסטאר החביב עליהם, הזמר הלטיני המצליח מאלומה - חובק אהבה חדשה בחייו. כך שאם עד כה טענו שהכל שמועות, תמונות הפפראצי שלו עם החברה הטרייה מאשרות את הגרוע (או המשמח) מכל: הוא תפוס!

רכלו על החברה של מאלומה באינסטגרם

מאלומה והחברה, סוזנה גומז. splash
סורי בנות, הוא תפוס. מאלומה עם סוזנה גומז/splash
מאלומה והחברה, סוזנה גומז. splash
"רגע, אני שולח לאמא שלי את התמונה"/splash

אז הקולומביאני בן ה-26 מאוהב? זהו, שמתברר שאחרי הבגידה המדוברת של האקסית המדגמנת של מאלומה (עם לא אחר מאשר הסופר-כדורגלן ניימאר), או הדייט עם המודל וויני הארלו, הוא החליט ללכת על מישהי קצת פחות מעורבבת בשואו-ביזנס - כך שלא מדובר בזמרת אחרת, לא בטופ מודל או שחקנית, אלא בליידי בשם סוסאנה גומז. ככל הנראה השניים יחד כבר מאז תחילת הקיץ אבל איש לא יודע, כי היא בחורה שמעדיפה שפרופיל האינסטגרם שלה יהיה חסום לקהל הרחב.

עוד בוואלה!

איי קראמבה! מאלומה מבלה על החוף וחושף קוביות לוהטות

לכתבה המלאה

עם זאת, השניים תועדו השבוע כשהם צועדים יד ביד ברחובות בוורלי הילס, שם הזמיר החטוב מבקר בימים אלה, כשהם מחובקים, מבלים יד ביד ומצטלמים לתמונות סלפי בחולצות תואמות בצבעי הקשת. מאלומה, זה אומר שאתה תפוס חזק?


וואלה! סלבס מאוהבת בנחי החלבן, אחרי שייצר לה בעצמו מעדן.

  • עוד באותו נושא:
  • מאלומה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully