וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאין מאליק קיעקע על גופו את התינוקת שלו עם ג'יג'י חדיד

26.1.2021 / 11:02

ארבעה חודשים, פחות או יותר, אחרי שהפופסטאר האנגלי הפך לאבא - לבת משותפת עם דוגמנית העל ג'יג'י חדיד - מעריצו של זאין מאליק שמו לב לקעקוע חדש מסתורי על גופו. אחרי בחינה מעמיקה, הבינו שהכל נעשה לכבוד הבייבי הבכורה והמרגשת שלו. וואלה! סלבס כתוב בעור

זאין מאליק, ג'יג'י חדיד. GettyImages
ההורים המאושרים. ג'יג'י חדיד עם זאין מאליק/GettyImages

בסתיו שעבר, העולם התרגש לגלות שאחת הדוגמניות המצליחות ביותר עלי אדמות כיום, ג'יג'י חדיד - ילדה את בתה הבכורה, המשותפת עם בן הזוג שלה, הפופסטאר הבריטי זאין מאליק. מאז? יוצא להקת וואן דיירקשן שמר על שתיקה בנוגע לחיים כאבא, עד לפני ימים ספורים, אז מעריציו האדוקים של הזמיר גילו מחווה מאוד מרגשת שעשה לכבודת הולדתה של בתו, שתישאר איתו לנצח נצחים.

אז אחרי חשאיות בת ארבעה חודשים, אמא ג'יג'י חשפה קבל עם ואינסטגרם שלתינוקת שלהם קוראים קאי (Khai), אבל האבאל'ה? הוא כבר קעקע את הילדה על הגוף שלו!

רכלו על הקעקוע האבהי של זאין מאליק גם באינסטגרם

זאין מאליק עם קעקוע שמה של בתו, קאי. אינסטגרם, צילום מסך
רואים את הכיתוב האדום בערבית על הזרוע שלו? מאליק מתפאר בשמה של הבת/צילום מסך, אינסטגרם

מאליק בן ה-28, עלה בסוף השבוע לשידור לייב (כולל שיער בגון כחול) עבור המעריצים ברשתות החברתיות שבו ענה על שאלות שלהם. עד כאן הכל טוב, רק שאז, כמה מהם שמו לב לקעקוע חדש ואדום של כיתוב בערבית (הוא ממוצא מוסלמי) שמעטר את הזרוע שלו, ממש תחת כף היד. בדיקה לא ארוכה, העלתה שמדובר בשמה הקצר של היורשת שלו קאי, כשהוא כתוב באותיות ערביות.

עוד בוואלה!

וואו, אמא ג'יג'י חדיד לוהטת בתמונה משפחתית ראשונה!

לכתבה המלאה

לכוכב להקת הבנים במיל' יש המון קעקועים על גופו, כולל העיניים של חברתו הדוגמנית על החזה שלו, לב על הבטן ועוד עיטורים במחלקים שונים של הגוף - אבל את שמה של הבת? כמו יהלומים, הוא שם לנצח. לא כמו הקשר של זאין עם האמא שלה, שידע כמה פרידות וקאמבקים לאורך השנים.


אגב, בקרוב וואלה! סלבס תקעקע את הפרצוף של אחד החתולים שלה על הישבן.

ג'יגי חדיד זאין מאליק. GettyImages
יחד או לחוד, ילדים וקעקועים הם לנצח. חדיד ומאליק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully