וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מענג, מאוד: וידויי הסקס הכי שובבים של המפורסמים

9.1.2021 / 1:46

אריאנה גרנדה ריכלה על איבר המין של האקס, התקופה שבה אנג'לינה ובראד לא יכלו להפסיק לעשות את זה ומתי ג'ורג' קלוני חווה אורגזמה ראשונה? בתקופה שבה הכל מבאס, וואלה! סלבס דאגה לכם לכמה סיפורים מעוררים שהכוכבים חשפו על חיי המין שלהם. לבריאות

וידויי הסקס של המפורסמים. אילוסטרציה, GettyImages
מי עשה מה?/GettyImages, אילוסטרציה

סקס, מה אתם יודעים על סקס? כולם עושים את זה, רוצים לעשות את זה, חושבים על זה, מפנטזים על זה, עסוקים בזה, גם אם לא תמיד מדברים על זה. אתם יודעים מי כן מדבר על זה מפעם לפעם - בפומבי, בגלוי, על הבמה, מול המצלמה, לאתר אינטרנט או מעל דפי מגזין? כוכבי הוליווד, שמפעם לפעם מאפשרים להכיר אותם קצת יותר טוב, לפחות בכל הנוגע להרגלי חיי המין שלהם, לתחביבים שלהם בחדר המיטות (או בכל מקום אחר שבו הם מקיימים יחסים אינטימיים) או לחוויות שובבות שעברו בעבר ולא המון אנשים ידעו עליהן לפני שסיפרו על כך לתקשורת.

בתקופה כזאת, כשהכל סגור, כולם צריכים להישאר בבית ורובנו מדוכדכים - סמכו על סטארים ענקיים כמו מיילי סיירוס או אחת מבנות משפחת קרדשיאן שיספקו הצהרה סקסית שתגיע לכותרות. אבל לא רק אלה, וואלה! סלבס אספה כמה וידויים אינטימיים מההיסטוריה של האנשים הכי מפורסמים בעולם, שכנראה לא רק יגרמו לכם לשינוי במצב הרוח, אלא ירוממו אתכם, או לפחות איברים מסוימים בגופכם. והמבין יבין.

רכלו על הווידויים הסקסיים של הסלבס באינסטגרם

אזהרה: אתם מוזמנים לקרוא אותם לאור נרות, תחת השמיכה או עם פרטנר, אבל הכל על אחריותכם. *ליקוק*

ג'סטין ביבר לא נח עם היילי בולדווין

היילי בולדווין, ג'סטין ביבר. GettyImages
לא חסך בפרטים. ג'סטין ביבר והיילי בולדווין/GettyImages

במהלך הופעה בלונדון, ג'סטין ביבר ממש לא אמר "סורי" כשמעריצה שאלה אותו אם יוכל לשתף פרט אינטימי על חייו עם אשתו, היילי בולדווין. "אז כשאני עם אשתי, אנחנו אוהבים... אתם יכולים לנחש מה אנחנו עושים כל היום", ענה בפני אלפי צופים בקהל, "זה נהיה די משוגע. זה כל מה שאנחנו עושים. אנחנו אוהבים לראות סרטים, אנחנו אוהבים נטפליקס ולהירגע, אבל אנחנו בהחלט עושים יותר מאשר להירגע, כל הזמן, כל הזמן".

קלי קלארקסון יודעת מה זה לילה טוב

קלי קלארקסון. GettyImages
לא נרדמת בלי זה. קלי קלארקסון/GettyImages

כשמנטורית "דה וויס" האמריקנית, קלי קלארקסון, נשאלה על ידי אחד מהמתחרים מה הדבר האחרון שהיא עושה לפני השינה מדי לילה, ענתה מול המצלמות "הייתי רווקה המון שנים. אז כיום יש לי ילדים ואיך שילדים מגיעים לעולם, זה בדרך כלל מה שאני עושה לפני השינה. זה לא שקר, זה אמיתי, לא מוזר, זה טבעי".

ההריון של אנג'לינה ג'ולי עשה לבראד פיט חשק

אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט בטקס פרסי ה-BAFTA. GettyImages
הבטן הדליקה אותם. אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט/GettyImages

הרבה לפני הליך הגירושים המכוער - כשעוד אהבו זה את זו - מתברר שאנג'לינה ג'ולי ובראד פיט היו די נהנים במיטה. בשנת 2008, כאשר השחקנית המהפנטת הייתה בהריון עם התאומים ויויאן ונוקס, סיפרה בראיון עד כמה ה"הריון נהדר לחיי המין. המצב פשוט הופך אותך להרבה יותר יצירתי. אז אתה משתובב, בתור אישה את פשוט כל כך עגולה ומלאה". וגם זה שהוא בראד, כן?

הטופ מודל קארה דלווין לא בטוחה איך להתענג

סוואג' פנטי תצוגת אופנה ריהאנה קארה דלווין. GettyImages
מעניקה בלי תמורה. קארה דלווין/GettyImages

הדוגמנית-שחקנית המדוברת קארה דלווין, שיצאה עם כמה נשים מוכרות לא פחות, גילתה בזמן הקלטות הפודקאסט של רופול שהיא "בדרך כלל ממש טובה בלהעניק אהבה ולא לקבל אותה. ככה זה גם במיטה". לדבריה, "יש בי חלק שקשה לו לקבל הנאה או אהבה ולכן אני פשוט אוהבת לתת ולתת". למרות הכל, דלווין הבהירה אחר כך שהיא מעדיפה לקיים יחסי מין מאשר לצאת לדייטים".

אדם לוין זז כמו ג'אגר מאחת לאחרת

אדם לוין. GettyImages
וומנייזר. אדם לוין/GettyImages

"יש שני סוגים של גברים: או חזירים שונאי נשים או גברים שפשוט באמת אוהבים נשים, שחושבים שהם הדבר הכי מדהימים בעולם. אני מהסוג השני", סיפר סולן להקת מארון 5, אדם לוין, בראיון בלי פילטרים למגזין. "אולי זו הסיבה שבגללה הייתי כזה מופקר ורציתי לשכב עם הרבה נשים, רק כי אני כל כך אוהב אותן". הכי וומנייזר שלו.

הבויפרנד של ריהאנה? מכור!

ריהאנה, אסאפ רוקי. GettyImages
לא יכול בלי. אסאפ רוקי וריהאנה/GettyImages

הראפר אסאפ רוקי, או החבר של ריהאנה בשנה האחרונה, גילה בראיון רדיו שתמיד היה מכור למין, מגיל צעיר. "אלה דברים שאנשים מתרחקים מהם, לא אוהבים להודות בזה. אבל אני לא יכול להיות נבוך מזה. אני לא עושה שום דבר שאני לא גאה לדבר עליו", חשף. בת מזל?

החברה קורטני קוקס לא באה בקלות

קורטני קוקס. Jason Merritt, GettyImages
שמרה על עצמה לאחד המתאים. קורטני קוקס/GettyImages, Jason Merritt

כוכבת "חברים" ומוניקה לנצח, קורטני קוקס, חשפה בטוק-שואו שאיבדה את בתוליה כשהייתה בגיל 21 ה'בוגר', יחסית. "לא למדתי כלום כנערה, אמא שלי מעולם לא דיברה איתי על שום גבר שצריך לדעת, סיפרה למנחה ג'יימס קורדן, "אני כנראה לא צריכה לספר את זה, אבל הייתי בתולה עד גיל 21. אני גאה בזה".

מריה קארי לא "נתנה" לבעלה לפני ה"איי דו"

מריה קארי, ניק קאנון (בעלה), אוגוסט 2010. Jason Merritt, GettyImages
שמרו את עצמם ליום הכלולות. ניק קאנון עם מריה קארי/GettyImages, Jason Merritt

ידעתם שהדיווה מריה קארי ממש לא הסכימה לשכב עם ניק קאנון, מי שהיה בעלה וכיום כבר האקס ואביהם של ילדיה התאומים, לפני שנישאו? "גם אם מריה 'נתנה עבודה' גרועה כשירדה לי, לא היה לי אכפת", נזכר במהלך ראיון להאוורד שטרן. "בכל מקרה הייתי מתחתן איתה, כך או אחרת, זו אחת הנשים היפות ביותר שאי פעם צעדו על פני כדור הארץ".

וויל סמית' ואשתו היו צופים בסרטים מסוג אחר

וויל סמית', ג'יידה פינקט סמית'. GettyImages
צילמתם לבד? וויל וג'יידה פינקט סמית'/GettyImages

אשתו של וויל סמית', שאתם מכירים בתור השחקנית ג'יידה פינקט סמית', הודתה שפעם היו לה בעיות עם סרטים פורנוגרפיים. "הייתי מסוגלת להראות לוויל מעט פורנו טוב, כי בתקופה מסוימת הייתה לי התמכרות קטנה לפורנו", סיפרה לבתה ווילו סמית' ולאמה בתכנית הרשת האישית שלה. מאוחר יותר, הצהירה כי השתמשה במונח "התמכרות", רק כדי להבהיר ש"היה לי קשר לא בריא לפורנו בשלב מסוים בחיי".

האקס של אריאנה גרנדה מצויד

אריאנה גרנדה. GettyImages
התפעלה. אריאנה גרנדה ופיט דיווידסון/GettyImages

אריאנה גרנדה אולי נפרדה מהארוס המצחיק שלה, פיט דיווידסון, בסוף 2018, אבל כנראה שלא הפסיקה לדבר על חלקים מסוימים, אהמ, מאוד בגופו של הקומיקאי במשך המון זמן. במהלך מופע סטנדאפ שהעניק באותה תקופה, דיווידסון התייחס לרמזים שפיזרה הזמרת לגבי אורך איבר המין שלו, שלטענתה שמגיע ל-25 ס"מ (!). "אני חושב שהיא פשוט קטנטנה", הוא צחק אז, "אני חושב שיש לי פין בגודל ממוצע והיא קטנטנה. הכל גדול עבורה".

ארמי האמר כמעט איבד את חייו במיטה

ארמי האמר. GettyImages
אאוץ'. ארמי האמר/GettyImages

השחקן ההוליוודי ארמי האמר יודע שאהבה יכולה להיות כואבת. "בחורה אחת ניסה לדקור אותי כשקיימנו יחסי מין", אמר כוכב הסרט "קרא לי בשמך" בראיון, "אני לא אמור לספר את הסיפור הזה, אבל היא טענה ש'אהבה אמיתית משאירה צלקות. אין לך'. ואז פשוט ניסתה לדקור אותי בסכין קצבים. כמובן שנפרדתי ממנה מיד... שבעה חודשים אחר כך".

למאמא קרדשיאן תמיד יש חשק

קריס ג'נר. GettyImages
שובבים. קריס ג'נר עם החבר, קורי גמבל/GettyImages

אם לא צפיתם בקטעי הבונוס מהעונות האחרונות של "משפחת קרדשיאן", פספסתם את המאמא-מנהלת הכל יכולה של המשפחה, קריס ג'נר, כשהיא מגלה איך תמיד יש לה "מצב רוח" לקיים יחסי מין עם בן הזוג שצעיר ממנה ב-25 שנים, קורי גמבל. "סקס בגילי הוא דבר יפה ומה שהבנות שלי לא הבינו הוא שאני באמת כל כך בת מזל שעדיין יש לי את הרצונות האלה ואני מרגישה שאני צריכה לנצל אותם. ואותו!", אמרה קריס על הבויפרנד שלה בשנים האחרונות.

ג'ורג' קלוני נזכר בפעם הראשונה שלו

ג'ורג' קלוני. GettyImages
הרבה, הרבה שנים חלפו. ג'ורג' קלוני/GettyImages

השחקן ואחד הצ'ארמרים הכי גדולים בהוליווד סיפר בראיון גלוי שאיבד את בתוליו בגיל 16, אבל חווה את האורגזמה הראשונה שלו שנים רבות קודם לכן. "אני מאמין שזה היה בזמן שטיפסתי על חבל כשהייתי בן 6 או 7", נזכר ג'ורג' קלוני, "כלומר, שום דבר לא יצא, אבל כל שאר האלמנטים היו שם. אני זוכר שהגעתי לקצה העליון של החבל, נתליתי עליו וחשבתי 'אוי, אלוהים, זה מרגיש נהדר!'".

זו הסיבה שבגללה קמרון דיאז זוהרת

קמרון דיאז. יוטיוב, צילום מסך
טבעי מאוד. קמרון דיאז/צילום מסך, יוטיוב

כשנשאלה כיצד היא שומרת על הזוהר הטבעי שלה על ידי מגזין נשים, הבלונדינית ההוליוודית ענתה שהיא "מניחה שזה קשור לפעילות גופנית שאני עושה, תזונה בריאה, הרבה מים, הרבה צחוק, הרבה, הרבה מאוד סקס. כן, סקס! אנחנו צריכים את זה כבני אדם. אנחנו כאן כדי לעשות את זה!", סיכמה קמרון דיאז.

ההרגל המגונה של רוברט דאוני ג'וניור

רוברט דאוני ג'וניור. רויטרס
רק הוא והיד שלו. רוברט דאוני ג'וניור/רויטרס

"הייתי מאונן טורדני כפייתי", הודה כוכב "איירון מן", השחקן רוברט דאוני ג'וניור, בראיון לעיתון. "אבל זה היה הדבר הכי שיכול היה להיות באותה תקופה. השתמשתי באיבר הזה ורכבתי עליו למשך תקופה, ככל שיכולתי לעשות מה שעשיתי איתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully