וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכל הקטנה מותקפת בטענה שחשפה צוות עיתונאי לקורונה: "זלזול בחיי אדם"

3.1.2021 / 15:35

האם מיכל הקטנה סיכנה צוות שהגיע לראיין ולצלם אותה, כאשר לא עדכנה שנחשפה לחולה קורונה ימים ספורים לפניכן, כשחגגה בירושלים? הכותבת סמדר שיר יצאה נגד כוכבת הילדים בפוסט מאשים ברשת, לפיו מאז היא 'מסננת' אותה. מיכל בתגובה: "הכפשה ופייק ניוז". וואלה! סלבס ריחוק

מיכל הקטנה עם ניר ויצמן/אינסטגרם

מיכל "הקטנה" ויצמן אולי עוסקת בבידור לכל המשפחה ביום-יום, אבל הצליחה לספק במהלך הקריירה לא מעט שערוריות שהרגיזו את ההורים של הילדים שכל כך אוהבים אותה. אחת מהן, כך מתברר היום (ראשון) נחשפת בגלל העיתונאית והכותבת סמדר שיר - שפרסמה בפייסבוק תמונה משותפת שלהן מהשבוע שעבר, תוך כדי שהיא מאשימה את מיכל בלא פחות מאשר "זלזול בחיי אדם".

רכלו על מיכל הקטנה גם באינסטגרם

הכל, בעקבות בילוי של הקטנה עם בעלה, איש העסקים ניר ויצמן - שחגגו לפני כמעט שבועיים יחד עם חברים קרובים לכבוד יום הולדתה באחד מהמלונות שבבעלותו בירושלים. רק שימים ספורים אחר כך גילו שאחד מהחבר'ה חלה בקורונה, כמו גם ויצמן שנדבק בעצמו. לטענת שיר, זה לא הפריע לבדרנית (שנדבקה אף היא בקורונה) לפגוש אותה לטובת ראיון כמה ימים אחרי, מבלי להזהיר אותה שנחשפה למי שחלה בווירוס המאיים.

פוסט של סמדר שיר על מיכל הקטנה. פייסבוק, צילום מסך
סכנה? מיכל הקטנה עם סמדר שיר/צילום מסך, פייסבוק

"התמונה הזאת צולמה ביום שני האחרון, כמעט לפני שבוע, במהלך ראיון עם מיכל ויצמן, הלא היא מיכל הקטנה... אבל כתבת השער עם הקטנה לא תתפרסם ברביעי הקרוב. ואני כותבת לכם מהבידוד בעודי ממתינה לתשובת בדיקת המטוש", כתבה שיר (שראיינה עבור "ידיעות אחרונות"). "הראיון תואם... בלובי הנטוש של מלון בובו, שבבעלות ניר, בעלה. דקה אחרי שנפגשנו מיכל התנצלה על שלא יכלה להזמין אותי לדירתה, קורונה וכו', וכששאלתי למה סירבה לבוא אלי, לאוויר הצלול שבגינה, היא דפדפה בסלולרי ונעצרה על ההנחיות לסגר השלישי שלפיהן אסור לאדם להימצא בבית שאינו שלו".

"סבבה, חשבתי לתומי. אזרחית שומרת חוק. כל הכבוד. לרגע לא עלה בדעתי שיומיים קודם לכן, בשבת, בעלה של הקטנה אירגן לה מסיבת יומולדת גדולה בבית מלון בירושלים. שוחחנו על הקורונה שגרמה לה להתחזק באמונה עד כדי כך שהיא הפסיקה לנסוע בשבת, על התאומים שלה, ריי וריף, שהיא קוראת להם 'ביבי וגנץ' וגם על חלומה הגדול להיות אמא ל... עשרה! בסיום הראיון נסעתי לבקר את אמי, הקשישה הכי יפה בתל אביב והסביבה, ואחר כך צעדתי כדי להוציא מהגן את נכדתי האהובה".

עוד בוואלה!

מיכל הקטנה לטוקבקיסטים: "תרדו לי מהוריד"

לכתבה המלאה

"למחרת, מיכל התייצבה באותו המלון, באותו לובי נטוש, עם ביבי וגנץ, ועם בתה הבכורה שעזרה לה לטפל בהם, לצורך צילומי השער... טל שחר הצלם, קצת הופתע כשהגיעה לשם אחות עם מטוש וערכה למיכל בדיקה, אך הקטנה נימקה באוזניו שהיא נבדקת שוב ושוב בגלל פגישותיה הרבות עם קהל. צדיקת הדור, אה? גם הצלם לא עודכן לגבי המסיבה".

אז, הבהירה הכתבת כי "רק ביום חמישי בבוקר, בעודי מסיימת את כתיבת הכתבה על הקטנה, המנהל סימס לי שבעלה של מיכל יצא חיובי (מה פתאום הוא נבדק?) שמיכל יצאה שלילית בבדיקה שנערכה ביום שלישי (מה גרם לה להיבדק על סט הצילומים?) ושהיא ממתינה לתשובת בדיקה חוזרת. המנהל הוסיף 'אבקש לשמור על דיסקרטיות' אז שמרתי".

מיכל הקטנה, ניר ויצמן. אינסטגרם, צילום מסך
הוא נדבק בקורונה. מיכל הקטנה עם בעלה, ניר ויצמן/צילום מסך, אינסטגרם
"בהשתלשלות הזאת יש כמה חורים שחורים שמעליהם מרחפים סימני שאלה"

"אבל בחמישי בערב, במהדורת החדשות, פורסם שהקטנה שלחה את ביבי וגנץ לגן למרות שהיא ובעלה מוגדרים כחולים מאומתים. ששון ושמחה. אין לי ספק שהקטנה לא ידעה שבמסיבה שלה (מותר לערוך מסיבות המוניות?) נכח חולה מאומת, אבל אם בשלישי בבוקר היא הזמינה אחות לסט הצילומים זה אומר שהיא כבר ידעה על כך. או חששה מכך. או השד יודע מה. אני, מעגל שני, וגם טל הצלם וצוות ההפקה - כולנו נשלחנו לבידוד ולבדיקה".

לאחר שסיפרה את הפרטים, העיתונאית החלה בהאשמות נגד כוכבת הילדים. "בהשתלשלות הזאת יש כמה חורים שחורים שמעליהם מרחפים סימני שאלה. מתי בדיוק נודע לבני הזוג וייצמן שבמסיבה שלהם נכח חולה מאומת? האם הבדיקה שערכה ביום שלישי אכן יצאה שלילית? האם במהלך הראיון והצילומים היא הייתה נשאית? על השאלות החשובות האלה לא קיבלתי מענה עד לרגע זה מפני שמיכל הקטנה פשוט לא עונה לטלפונים שלי".

"למה? תשאלו אותה. כל המידע מגיע בכתב, באמצעות המנהל שלה, שלדבריו כבר נבדק ויצא שלילי. גם הצלם טל שחר יצא שלילי, אך עליו להישאר בבידוד. ואני, כאמור, עדיין ממתינה לתשובה. לכאורה זהו סיפור קטן ושולי על עיתונאית וסיכון מקצועי. אבל לא. בעיניי זה סיפור על זלזול בחיי אדם", סיכמה שיר.

פוסט של סמדר שיר על מיכל הקטנה. פייסבוק, צילום מסך
"האם במהלך הראיון והצילומים היא הייתה נשאית?". הפוסט של סמדר שיר/צילום מסך, פייסבוק

מיכל הקטנה בתגובה: "מקפידה על ההנחיות"

מטעמה של מיכל הקטנה נמסר: "הטענות המופנות כלפי מיכל הקטנה הן טענות שקריות שאין להן שום בסיס. הגיע הזמן לאמת: רק ביום שלישי ה-29.12, סביב השעה 16:00, נודע למיכל הקטנה וקרוביה כי במפגש יום הולדת המצומצמת שערכה בירושלים (על פי כל ההנחיות) התגלה חולה קורונה - זאת יום למחרת הריאיון המדובר וכמה זמן ומה לאחר הצילומים. מיכל מקפידה הקפדה יתרה על ההנחיות המצילות חיים בתקופה מאתגרת זו, ואכן בשל הופעותיה הרבות ברחבי הארץ מקפידה מיכל לבצע בדיקות על בסיס שבועי וקבוע. כך עשתה גם ביום הצילומים וקיבלה תשובה שלילית".

"לאור השתלשלות האירועים כשנודע למיכל על החולה ביום ההולדת, היא נכנסה לבידוד, ביצעה שוב, בדיקת קורונה, בה היא התגלתה כנושאת הנגיף, ופעלה על פי כל הנחיות משרד הבריאות ועדכון כל האנשים שהיו עימה במגע. נושא בריאות הציבור והמלחמה בנגיף הקורונה בפרט הוא נר לרגליה של מיכל, שמבקרת אצל משפחות רבות בתקופה האחרונה ומעבירה את המסר החשוב של שמירה על חיי אדם וכל ניסיון להציגה באור אחר הוא הכפשה ופייק ניוז. מיכל מאחלת בריאות ואהבת חינם לכל עם ישראל".


וואלה! סלבס מאשימה רק את הירקן שלא מביא לה במשלוח שני קילו שזיפים כמו שהיא אוהבת, אלא רק 1.5 ק"ג. אוף.

מיכל הקטנה. ניר פקין
חגיגות עגומות? מיכל עם ויצמן/ניר פקין
מיכל הקטנה. ראובן קסטרו
"פעלה על פי כל הנחיות משרד הבריאות". מיכל הקטנה/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully