וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכל הקטנה לטוקבקיסטים: "תרדו לי מהוריד"

17.2.2020 / 15:02

חמישה ימים לאחר שילדה את בתה החמישית, אלי, כוכבת הילדים שוב נמצאת בעין הסערה, והפעם בעקבות דייט עם בעלה רק יממה לאחר הלידה. הפעם, היא מחליטה לא לשתוק ותוקפת את הטוקבקיסטים. וואלה! סלבס אישה חזקה

כולם זוכרים את התקדים שמיכל הקטנה הכתיבה כשחזרה לעבודה רק שבוע לאחר לידת התאומים בניתוח קיסרי - הביקורות היו ספק המומות ספק מהללות ספק נבזיות, אבל כוכבת הילדים המשיכה בשלה וחזרה לעבוד בכל הכח. כעת, חמישה ימים לאחר שילדה את בתה החמישית, אלי, היא נאלצת שוב להתמודד עם ביקורות לא קלות - זאת לאחר שיממה לאחר הלידה היא יצאה עם בעלה לארוחת ערב במסעדה הקרובה לבית החולים בו ילדה, דבר שלא ממש מצא חן בעיניי הגולשים שהחלו לכתוב טוקבקים מגעילים והודעות פרטיות נבזיות וקשות לעיכול. אלא שהפעם מיכל החליטה להשיב אש.

מיכל הקטנה בקליפ של ערב טוב עם גיא פינס. נוי ערקובי,
שוב בעין הסערה. מיכל/נוי ערקובי

"השנה 2020 ולתמימותי חשבתי שדברים קצת השתנו, שנעשינו חברה טובה יותר, מכילה יותר ופתוחה יותר, אך שוב, טעיתי ושוב אני צריכה להתמודד עם שצף ההשמצות והדעות הפרימיטיביות
ברשתות החברתיות והאמת, שאין בי סבלנות לזה יותר"', כתבה מיכל והוסיפה, "אמנם אני דמות ציבורית אבל מאז ומתמיד כוונותיי צנועות ואנושיות רק לחיות את חיי, בכבוד. כל שבניתי הוא שלי, תוצאה של עבודה קשה ביזע ועשר אצבעות ואני ממש לא מתכוונת להתנצל על זה! מצער אותי לגלות כל פעם מחדש כמה קשה לאנשים לקבל את היותי אישה, חזקה, שעושה מה שמרגיש לה, נמאס לי מאלו שמנסים לגרום לי להרגיש רע עם דרך החיים שלי, עם הבחירות שלי רק כי יש להם קצת אומץ וכוח מאחורי מסך ומקלדת ואין סיכוי שאשתוק לזה יותר!"

מיכל הקטנה. ראובן קסטרו
החליטה להשיב אש/ראובן קסטרו

בהמשך הפוסט המשיכה מיכל ודיברה על מצב הנשים בעולם כשכתבה, "כאישה בעולם המטורף הזה, זה גם ככה לא פשוט, לא פשוט לקבל עבודה, לא פשוט להתפרנס בכבוד, אני עובדת בכל יום בשביל זה, בשביל כולנו הנשים שכבר שנים רוצות לעורר פה שינוי!" והוסיפה, "אני מבקשת בכל לשון של בקשה שתניחו לי תניחו לי לחיות את חיי בשקט, בלי הציניקניות שלכם ובלי הדעות המיותרות שלכם ואם מפריע לכם לראות אותי בפריים, אתם מוזמנים באהבה להפסיק לעקוב אני אמשיך בכל יום מחדש לעשות כל מה שבא לי לעשות, אני ילדה גדולה, יודעת בדיוק מה טוב לי ולא צריכה שתדאגו לי ברוך השם אני אמא לחמישה ילדים טהורים, ואישה חזקה לבעל מדהים ואני ממש לא מתכוונת להתנצל על זה יש כל כך הרבה דברים אחרים בעולם להתעסק בהם מלבד מה מיכל הקטנה עושה אחרי לידה, מה היא שותה, אוכלת או לובשת אני אמשיך לפרסם כל מה שנראה לי לנכון ובאמת מבקשת שתרדו לי מהוריד".

וואלה! סלבס לא מתכוונת לרדת למיכל מהווריד, סתם כי היא מעריצה שלה.

מיכל הקטנה. אינסטגרם, צילום מסך
התמונה שהכעיסה את כולם/צילום מסך, אינסטגרם
מיכל הקטנה. ראובן קסטרו
צאו לוי מהוריד/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully