וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיילי ג'נר חוששת לחייה ופונה לשופט

31.12.2020 / 9:07

הכוכבת הצעירה והעשירה כנראה מאוד חוששת לחייה - זו הסיבה שהיא פנתה לבית המשפט בבקשה להוציא צו הרחקה לבחור אלמוני שמטריד אותה ואפילו הצליח לחדור לשכונה המאובטחת בה היא גרה. וואלה! סלבס שומרת הראש

קיילי ג'נר (אינסטגרם)

קיילי ג'נר היא ללא ספק אחד האנשים היותר פופולריים בעולם, אחרי הכל - היא בין חמש האנשים עם הכי הרבה עוקבים בכל העולם, שלא לדבר על העסק המצליח שלה ועל העובדה שהיא הקרדשיאן הכי עשירה, לכן זה לא מפתיע שיש לה הרבה מחזרים, מעריצים וכן, גם כמה מטרידנים, אבל נראה שהבחור האחרון קצת חצה את הגבול עד כדי כך שהכוכבת ההורסת החליטה לפנות לבית המשפט.

קיילי ג'נר. GettyImages
מי מאיים עלייך? קיילי/GettyImages

המיליארדרית הצעירה פנתה לפני שלושה שבועות לבית המשפט בבקשה להוציא צו הרחקה לבחור בשם ג'סטין ברקיסט, שעל פי דבריה - הגיע כל הדרך מצפון דקוטה רק בשביל לחפש אותה. על פי המסמכים שהגישה ג'נר לשופטת, היא מספרת כי ברקיסט הצליח לעקוף את האבטחה בשכונת היוקרה בה היא גרה ואף לפרוץ לאחד הבתים לאחר שחשב שזה ביתה. על פי המסמכים שנמסרו לבית המשפט, בריקסט פרץ לבית ונפל לאחר שבעל הבית תפס אותו.

עוד בוואלה!

מלחיץ: קיילי ג'נר הותקפה על ידי מפגינים בזמן שעשתה שופינג. צפו

לכתבה המלאה
קיילי ג'נר והשומר ראש שלה. splash
חוששת לחייה. קיילי ושומר הראש/splash

למזלה של קיילי, הפורץ התבלבל בבית וכשהגיעה האבטחה - הוא סיפר להם שהוא מחפש את כוכבת הריאליטי המפורסמת. היום, בית המשפט אישר את צו ההרחקה וקבע על המטריד לשמור מרחק של כקילומטר מכוהנת הקוסמטיקה.

וואלה! סלבס עדיין עוקבת אחרי מירי אלוני כל יום שישי בשוק הכרמל.

קיילי ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
אדוני השופט/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully