וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הקורונה: משפחת קרדשיאן מבטלת מסורת של 42 שנים

8.12.2020 / 10:46

לא רק אתם תבלו את חג האורות בסגר לילי, גם חבורת הריאליטי-טראש החליטה לוותר השנה על מסורת חג המולד שעליה משפחת קרדשיאן הקפידה במשך יותר מ-40 שנה... והכל בגלל בהלת הקורונה. וואלה! סלבס בנפרד

אינסטגרם

הו, הו, הו, השנה כנראה שגם סנטה קלאוס יחליט להישאר בבית שבקוטב הצפוני בתקופת חג המולד - כי אם אפילו אחת המשפחות הכי מפורסמות בעולם החליטו לוותר על מסורת שעליה הקפידו במשך למעלה מ-40 שנה, נגיף הקורונה באמת השפיע על החיים של כולם.

בשעה שאתם מתלוננים על סגר לילי בתזמון מושלם עם חג האורות היהודי - חנוכה - משפחת הריאליטי-טראש, נו, משפחת קרדשיאן, החליטה לגנוז את אחת החגיגות הקבועות שלה מדי שנה, כזו שתמיד הייתה נוצצת, מלאה באורחים מפורסמים ותועדה כמה פעמים לטובת תכנית הריאליטי המדוברת של קים קרדשיאן, קורטני, קיילי וקנדל ג'נר והשאר: מסיבת ערב חג המולד השנתית שלהן!

רכלו על הביטול של משפחת קרדשיאן באינסטגרם

קים קרדשיאן, קריס ג'נר שרות למריה קארי. Giphy
אז זהו... שלא. קריס ג'נר עם קים קרדשיאן/Giphy

בעוד שהמאמא קריס ג'נר הייתה זו שארגנה ואירחה את המסיבה לכבוד חג האורות הנוצרי ב-42 השנים האחרונות, השנה, כך חשפה האחות קלואי קרדשיאן, זה פשוט לא יקרה. "מספר האנשים שחיוביים לקורונה יוצא משליטה בקליפורניה, אז החלטנו שאנחנו לא עורכים מסיבת ערב חג השנה", צייצה בטוויטר למעריץ סקרן, "אני מאמינה שזו הפעם הראשונה שלא נערוך מסיבת ערב חג המולד מאז 1978. קודם כל בריאות ובטיחות, חייבים להתייחס למגיפה הזו ברצינות", הסבירה.

עוד בוואלה!

ביבר בצרות? המתיחה המלחיצה של משפחת קרדשיאן. צפו

לכתבה המלאה

בעוד שבשנים האחרונות המסיבה כללה הופעות פרטיות של סיה וג'ון לג'נד, לאורחים נוצצים בהם חברי המשפחה הקרובים ג'ניפר לופז, הראפר דרייק, פריס הילטון או כריסטינה אגילרה - הפעם, בגלל הווירוס שמשגע את העולם, אין מצב שהאירוע יקרה. "לא עשינו כלום. לא צילמנו תמונה לברכת חג המולד, לא תהיה שום מסיבת ערב חג השנה. נגיף הקורונה השתלט על הכריסמס", הודתה קלואי בטוויטר.


וואלה! סלבס תחגוג את חנוכה במסיבת סוכר, רק היא, 35 סופגניות, 19 דונאטס ושלוש צנצנות ריבה.

משפחת קרדשיאן. יח"צ,
בלי חגיגות. בנות משפחת קרדשיאן/יח"צ
משפחת קרדשיאן. GettyImages
מתבאסות? הקרדשיאנ'ז/GettyImages
משפחת קרדשיאן. אתר רשמי, אתר רשמי
יחגגו כל אחת בנפרד. בנות משפחת קרדשיאן עם הילדים/אתר רשמי, אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully