וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מותו של שון קונרי: נחשפו ציורי עירום של כוכב "ג'יימס בונד"

22.11.2020 / 15:01

שבועות ספורים אחרי מותו של השחקן הסקוטי האגדי בגיל 90, חשף אחד מחבריו הקרובים סוד ששון קונרי שמר עשרות שנים: "ג'יימס בונד" דיגמן בצעירותו עבור כיתות ציור בעירום מלא, כך שבבגרותו קיבל חלק מהציורים הנועזים במתנה. וואלה! סלבס שרירים

שון קונרי. פוטשוט, GettyImages
אגדה על המסך. שון קונרי בצעירותו/GettyImages, פוטשוט

הנה משהו שכנראה לא יפגע בתדמית המאצ'ו של השחקן האגדי שון קונרי: זמן קצר אחרי שמת כשהוא בן 90, בחודש שעבר, חושף אחד מחבריו הקרובים סוד שכוכב "ג'יימס בונד" המיתולוגי שמר איתו במשך עשרות שנים - העובדה שדיגמן בצעירותו בעירום מלא, כמודל לציור עבור כיתות אומן. את התוצאות, אם תהיתם, החבר עצמו רכש במכירה פומבית והעניק את הציורים לשחקן לפני 15 שנים.

רכלו על שון קונרי באינסטגרם

הדיילי מייל הבריטי פרסם אתמול את הציורים ורישומי העירום של השחקן הסקוטי זוכה האוסקר, בצירוף טקסט שכתב חברו של קונרי המנוח, האנטר דייוויס. שם, הוא מסביר שקנה את האיורים במכירה פומבית בשנת 2004 עבור סכום של כמעט 1,000 ליש"ט, כשהוצגו תחת השם "ציורי עירום של שון קונרי בקולג' לאמנויות של אדינבורו".

עוד בוואלה!

קפטן אמריקה השובב: כריס אוונס חשף תמונה של איבר המין שלו באינסטגרם

לכתבה המלאה

כשהביא אותם במתנה לשחקן ורעייתו בביתם שבאיי הבהאמה, לא רק שלקח לו זמן להיזכר בתקופה שבה היה חטוב בהחלט ו'חילטר' כדוגמן עירום - בתחילת שנות ה-50 של המאה הקודמת, אז קונרי היה בן 20 וקצת - אלא שגם היה משועשע מהזיכרון הנושן. בהמשך, חתם על האיורים שהכי אהב.

"גופתו של שון קונרי הייתה הונו באותו תקופה. זה הניע אותו, נתן לו עבודה והפך אותו ל'חתיך עולמי' - שנחשק על ידי נשים, מושא לקנאה על ידי גברים", הסביר החבר, שהחליט לחשוף את המידע שהשחקן שמר לעצמו במשך השנים.

האיורים עצמם - כאן.


אם תהיתם, וואלה! סלבס תדגמן בעירום עבור מי שירצה, רק שאין קונים.

שון קונרי. GettyImages
007 לנצח. שון קונרי/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • שון קונרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully