וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפטן אמריקה השובב: כריס אוונס חשף תמונה של איבר המין שלו באינסטגרם

13.9.2020 / 11:01

כוכב "קפטן אמריקה" המסוקס רק רצה לפרסם ברשת קטע ממשחק משעשע עם החבר'ה, רק שבסופו של הווידאו חיכתה לכולם הפתעה - כשמעריצים קלטו שבין התמונות ששמורות בטלפון האישי של השחקן כריס אוונס, הייתה אחת אינטימית... של איבר המין שלו. וואלה! סלבס סופר דופר

יח"צ - חד פעמי

זה היה אמור להיות עוד סטורי ספק מרגש, ספק משעמם שפורסם בפרופיל האינסטגרם של השחקן ההוליוודי וחביב הבנות, כריס אוונס - או כפי שאתם אולי מכירים אותו, "קפטן אמריקה" בסדרת סרטי הקומיקס המצליחה שהלהיבה גם את הישראלים. רק שאז, בסופו של סרטון עם החבר'ה, כריס אוונס סיפק בטעות הצצה לגלריית התמונות ששמורות במכשיר הטלפון האישי שלו, מה שגרם למעריצים חדי עין להבחין באחת מאוד, מאוד אינטימית של הכוכב - צילום של איבר המין שלו. בפעולה!


רכלו על התמונות החושפנית של כריס אוונס באינסטוש

כריס אוונס. GettyImages
אופס, זה היה בטעות! כריס אוונס/GettyImages

נדמה שאף אחד לא היה מוכן להצצה הזאת לחרב האישית של הכוכב האמריקאי בן ה-39, שעל פי הרכלנים מנהל בתקופה האחרונה מערכת יחסים עם השחקנית הבריטית לילי ג'יימס ("סינדרלה", "אחוזת דאונטאון") - אפילו לא הוא. נדמה שהשחקן הלא ביישן חשב לפרסם אתמול (שבת) באינטגרם וידאו שלו במהלך משחק של "Heads Up" עם כמה חברים. עד כאן הכל טוב? לפחות עד שהסרטון נגמר ונראה שצילום המסך של גלריית התמונות שלו כלל תמונה אחת של הפין שלו, מוכן לפעולה, בשחור-לבן. כן, פין.

עוד בוואלה!

טישו, מישהו? הכוכב שפרסם תמונה חושפנית במיטה

לכתבה המלאה

מביך? כנראה שדקות ספורות אחרי שהשחקן השובב הבין מה התיעוד שפרסם כלל, גם אם בקטן, החליט למחוק אותו לגמרי מהסטורי (שגם ככה נעלם אחרי 24 שעות) - אבל כמובן שחובביו חדי העין של אוונס כבר צילמו את התיעוד והחלו לשתף אותו ברשת, להנאת אלה שלא הספיקו ולהנאת הצייצנים, שפרסמו מאות אלפי בדיחות וממים בנושא בטוויטר.

כריס אוונס. GettyImages
הסרטון שפרסם הסתיים בהצצה חטופה לגלריית התמונות בטלפון שלו.../GettyImages
כריס אוונס. GettyImages
כולל אחת אינטימית, שעדיף לצנזר. איבר המין של אוונס/GettyImages

אז כריס אוונס הדליף את תמונת איבר החבילה שלו בעצמו? היו כאלה שכתבו "לא רוצה לראות את הדינג של כריס, אלא אם הוא מראה לי אותו באופן אישי" או צירפו תמונה של השחקן מחייך לצד הכיתוב "אנחנו חייבים לעשות את זה יותר!". בין התמונות שנחשפו בגלריה שלו, היו גם צילום שלו ועליו הכיתוב "שמור על הפוסי הזה" - שאליה הרשת הגיבה בהרבה יותר בדיחות, מתוך מחשבה שנשלחה אל בת הזוג האנגליה שלו, כבדיחה על משמר המלכה. חה.


וואלה! סלבס תחשוף תמונת עירום מרומז שלה לכל מי שירצה.

כריס אוונס בקומיק-קון 2014. GettyImages
פרצוף של "לא, ממש לא התכוונתי". אוונס/GettyImages
הנוקמים: עידן אולטרון. הנוקמים: עידן אולטרון,
לקפטן אמריקה זה לא היה קורה או משהו. אוונס ב"הנוקמים: עידן אולטרון"/הנוקמים: עידן אולטרון
כריס אוונס. GettyImages
גדול באמריקה. כריס אוונס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully