וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי גיבור העל החתיך ביותר ב"הנוקמים: מלחמת האינסוף"?

5.5.2018 / 0:00

גיקים, אם כבר הספקתם לבחון ולא להירגע מסרט האקשן המדובר ביותר השנה - וואלה! סלבס רוצה שתחליטו איזה כוכב על מלהיט הקומיקס הקולנועי הוא הכי שווה. בין ת'ור לקפטן אמריקה, מאיזה צ'ארמר הייתם שמחים לחטוף אגרוף? בחרו

יח"צ - חד פעמי

בשבועיים האחרונים, נדמה שאין חובב קומיקס אחד בעולם שלא התרגש קצת כשהגיע לאולם הקולנוע רק כדי לבחון את הלהיט החדש של חברת "מארוול" על המסך - סרט הענק "הנוקמים: מלחמת האינסוף". עשרות כוכבים, עלילה שכוללת שלל דמויות, אפקטים, דרמה ומכות, טובים, רעים, בדיחות, פיצוצים וכמה רגעים נטולי חולצה, הם כנראה מה שמרכיב את אחד הלהיטים הכי גדולים שתעשיית הקולנוע ראתה כבר שנים.

אבל אתם יודעים, וואלה! סלבס שראתה את הסרט רק בגלל כמה מהשחקנים הלוהטים בתעשיית הבידור הבינלאומית, כאן כדי להציג לכם את איירון מן, ת'ור, קפטן אמריקה ואפילו את ספיידרמן מזווית שונה - מי מהם הוא הכוכב הכי לוהט בסרט?

רכלו על הנוקמים החתיכים בפייסבוק

בין כריס המסוורת' עם המבטא, רוברט דאוני ג'וניור, כריס אוונס הצ'ארמר, הפנתר צ'דוויק בוסמן או כריס פראט, הסרט כלל כמה מהכוכבים השווים ביותר בהוליווד כשהם משוויצים בשרירים, או לפחות בחיוך שובה לב. אבל מי מהם הוא הלוהט ביותר, זה שלא הייתם מתנגדים להילחם לצדו (או לחטוף ממנו מכה, רק כדי שייגע בכם כמו שוואלה! סלבס רוצה)? אתם בוחרים וקובעים.

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully