וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיו מקונוהי: "עברתי אונס בגיל 18, אבל לא ארחיב בנושא"

9.11.2020 / 13:24

השחקן ההוליוודי, נחשף באור שונה עם פרסום ספרו האוטוביוגרפי - שבו שחזר מתיו מקונוהי איך נסחט לקיום יחסי מין בתור נער ושנים אחר כך, עבר גם אונס על ידי גבר שהיכה אותו. "האירועים האלה לא גרמו לי להרגיש קורבן בהמשך חיי", סיפר בראיון. וואלה! סלבס אומץ

אימג'בנק GettyImages

מתברר שלמרות התדמית השובבה והצ'ארם הדרומי, חייו של השחקן מתיו מקונוהי לא תמיד היו פשוטים ומלאים בשטויות. בספר האוטוביוגרפי שעליו עבד בתקופה האחרונה וראה אור לא מזמן, משחזר זוכה האוסקר החתיך איך עבר אירועי תקיפה מינית כשהיה נער צעיר - אך לא מוכן לפרט עליהם בכתב, על מנת שלא יתפסו את כל תשומת הלב מייתר מה שעבר עליו בחייו, גם לפני התהילה והקמת משפחתו

רכלו על מתיו מקונוהי גם באינסטגרם

מתיו מקונוהי. splash
"אף פעם לא הרגשתי כקורבן". מתיו מקונוהי/splash

בספר האישי שכתב על חייו, "Greenlights", שחזר מקונוהי איך עבר שתי טראומות מיניות לפני שנים - בפעם הראשונה כשנסחט לקיים יחסי מין כשהיה בן 15 בלבד ובפעם השנייה בגיל 18, כאשר נאנס לדבריו על ידי גבר שהכה אותו וגרם לו לאבד את ההכרה, במושב האחורי של רכב ואן. עם זאת, כאמור, בחר שלא לשתף בפרטים רבים על שני האירועים, שבטח השאירו אחריהם משקעים נפשיים.

עוד בוואלה!

אחרי ההפסד: "מלניה טראמפ סופרת את הדקות עד לגירושין מהנשיא"

לכתבה המלאה

"בסופו של דבר, אני לא מוצא שום דבר שיכול לתרום או להועיל בכתיבת פרטים נוספים על האירועים", סיפר מקונוהי בן ה-50 בראיון שהעיק בסוף השבוע לקידום הספר, "אם הייתי מרגיש שהפרטים אלה יתרמו למישהו... אבל חשתי כאילו לשתף יותר יהיה בסך הכל למטרות מציצנות ודיווח צהוב". לדבריו, לא רצה לנצל את הטראומה כדי לעשות כותרות בתקשורת, "כתבתי בספר שאף פעם לא הרגשתי כקורבן", טען.

"האם הייתי קורבן? כן, אבל האירועים המצערים האלה לא גרמו לי לחוש כקורבן בהמשך חיי, או הפכו עבורי לאיזשהו תירוץ בחיים או בכלל תרמו לעשות ממני את הגבר שאני כיום", אמר השחקן ההוליוודי, "אבל כאשר הדברים קרו לי היה ברור מאוד שהם שגויים, שהם לא אידיאליים, שהם לא איך שהחיים אמורים להיות". בהמשך, סיפר שההבנות האלה הן הסיבה שהאונס לא השאיר בו חותם עמוק ולכן לא גרמו לו ל"מבט לא מציאותי על האופן שבו העולם אמור היה לעבוד".


וואלה! סלבס מזכירה שתוכלו לצור קשר עם קווי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית במספרים 1202 (נשים) ו-1203(גברים).

מתיו מקונוהי. splash
יצא מחוזק. מקונוהי/splash
מתיו מקונוהי בצעירותו. אינסטגרם, צילום מסך
"היה ברור מאוד שהמעשים שגויים". מקונוהי בצעירותו/צילום מסך, אינסטגרם
מתיו מקונוהי, אמו, אשתו ושלושת ילדיהם. GettyImages
חוויה טראומטית. מתיו מקונוהי עם אמו, אשתו וילדיו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully