וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיו מקונוהי מגלה: "אבא שלי מת בזמן שעשה סקס עם אמא"

18.10.2020 / 11:34

השחקן הלוהט זוכה האוסקר, שלא נחשב לבחור ביישן, שחזר לאחרונה את סיפורו האישי שיוציא כספר בקרוב. עוד לפני, מתיו מקונוהי עשה לקוראים ספוילר כשחשף כי אביו מת כתוצאה מהתקף לב, שעבר ברגעים שבהם קיים יחסי מין עם אמו. וואלה! סלבס אמצעי מניעה

אימג'בנק GettyImages

יש כוכבים שקנאים מאוד לחייהם הפרטיים, מפורסמים אחרים בוחרים לשתף חוויות או רגעים מסוימים בלבד, אבל השחקן המצליח מתיו מקונוהי? הוא כנראה אף פעם לא היה ביישן במיוחד. כבר ראיתם אותו חשוף על המסך, שמעתם על רגעים מביכים שעבר - אבל את החשיפה הבאה שהגיעה מכיוונו איש לא ציפה לשמוע: בראיון שקיים לאחרונה, זוכה האוסקר סיפר שאביו מת בשנת 1992, במהלך קיום יחסי מין עם אמו האהובה. סופרייז!

רכלו על הווידוי של מתיו מקונוהי באינסטגרם

מתיו מקונוהי. splash
ביישנות? לא בשבילו. מתיו מקונוהי/splash
מתיו מקונוהי ואמא שלו. GettyImages
אמאל'ה! מקונוהי עם אמו, קיי/GettyImages

מקונוהי בם ה-50, אב לשלושה ילדים בעצמו, עבד בתקופה האחרונה על ספר זכרונות פרי עטו שכתב על חייו ויצא לאור בקרוב בשם "Greenlights", כך שכל מי שמתעניין בו יזכה לקרוא על מה שקרה לו במהלך חייו המרגשים: כולל מעצר שעבר כשהיה מסומם ועירום לחלוטין, הרומנים שניהל עם כוכבות הוליווד שאהב והעובדה כי עבר לדבריו "ילדות לא שגרתית, שכללה אלימות אבל גם הרבה אהבה".

"מערכת היחסים של ההורים הייתה כמו סופה", נזכר מקווהי, במיוחד ברגעים שבהם הוריו, ג'יימס וקיי, החליטו להתגרש (פעמיים) ולהינשא מחדש (שלוש פעמים בסך הכל) זה לזו, או בפעם שבה ראה את אמו מאיימת על אביו בסכין בגלל שהעיר לה על המשקל.

עוד בוואלה!

ראיתם את הגוף הבלתי אפשרי של מתיו מקונוהי?

לכתבה המלאה

עם זאת, לווידוי שלו על מותו של אביו לפני כמעט שלושה עשורים, כנראה שאיש לא ציפה. "אבא תמיד אמר לי ולאחים שלי 'בנים, כשאלך זה יקרה בזמן שאני עושה אהבה עם אמא שלכם', זה בדיוק מה שקרה, הוא עבר התקף לב בזמן שהגיע לרגע השיא", מתיו חשף בראיון למגזין פיפל. "לא האמנתי כשאמי סיפרה לי, הוא היה אבא שלי. בעיניי לא היה אף אחד ושום דבר שיכול היה להרוג אותו... חוץ מאמא". עודף מידע? בהחלט.


וואלה! סלבס מתה על רגעי שיא. בעיקר על שולחן האוכל.

מתיו מקונוהיי. GettyImages
כבר בן 50. מקונוהי/GettyImages
מת'יו מקונוהי. ספלאש
אבל עדיין נראה ככה.../ספלאש
מתיו מקונוהי, עם אשתו ואמא שלו. GettyImages
אמא אל תטיפי. מתיו מקונוהי עם הנשים של חייו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully