וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקס של צופית גרנט תומך במשפחתו של שולי רנד

5.11.2020 / 0:31

בזמן שצופית גרנט ושולי רנד מנהלים זוגיות אדוקה הרחק מעין המצלמות, נראה שבני משפחתו של רנד פיתחו קשר מיוחד עם לא אחר מאשר דויד חן - האקס של מגישת הטלוויזיה. "הוא מאוד תומך בבני ביתו של שולי", גילו מקורבים. וואלה! סלבס קשר משפחתי

מיכל רנד וילדיו של שולי רנד, מפגינים מול ביתה של צופית גרנט בתל אביב (צילום: אביב חופי)

אם חשבתם שסאגת צופית גרנט-שולי רנד-מיכל רנד תיגמר בקרוב, אז לוואלה! סלבס יש חדשות בשבילכם מאחר והעלילה רק הולכת ומסתבכת עם הזמן. אחרי שהגברת הראשונה של עולם הרכילות חשפה בפניכם לראשונה את הזוגיות בין רנד לגרנט ואף הביאה לכם תמונות בלעדיות מההפגנה שערכה מיכל מתחת לביתה של צופית, זאת לאחר שפונתה מביתה ביחד עם ילדיה, עכשיו היא מביאה לכם התפתחות נוספת בעלילה.

צופית גרנט, שולי רנד. וואלה סלבס, מערכת וואלה! NEWS
מה קורה עם האקסים? שולי רנד וצופית גרנט/מערכת וואלה! NEWS, וואלה סלבס

מקורבים למשפחת רנד ידעו לספר לוואלה! סלבס כי בתקופה האחרונה נמצאת המשפחה בקשר קבוע עם לא אחר מאשר דויד חן - שאם שמו מוכר לכם, זה בעיקר כי חן יצא עם מגישת הטלוויזיה ב-2016. על פי מקורבים, דויד יצר קשר עם המשפחה לאחר פרסום הידיעה והחל לעזור ולתמוך בהם, "הוא מאוד נוכח שם עבורם, במיוחד עבור ישראל - בנו של שולי - שמתייעץ איתו ונעזר בו בכל מה שהוא צריך. מאוד יפה לראות את הקשר הזה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
צופית גרנט. איציק בירן, מערכת וואלה! NEWS
בימים טובים יותר. צופית ודוד/מערכת וואלה! NEWS, איציק בירן

כפי שפורסם, בבלעדיות בוואלה! סלבס, לפני מספר חודשים ערכה מיכל הפגנה מתחת לביתה של צופית זאת בעקבות העובדה שהמשפחה פונתה מביתה לאחר שלא עמדה בתשלומים - מה שהוביל אותם להתנייד בין דירות שונות. "דוד מאוד תומך בהם בתקופה הזו ועוזר להם בכל מה שאפשר בעניין המעברים והדירות", סיפרה חברה. עוד ידעו לספר מקורות יודעי דבר כי הקשר בין הצדדים התחזק מאוד בחודשים האחרונים, עד כי לאחרונה הגיע חן לאזכרה של אביה של מיכל.


וואלה! סלבס עדיין מנסה להבין מי האבא ומי האמא במשפחה שלה.

שולי רנד ומיכל רנד. אביב חופי
לא נגמר טוב. שולי ומיכל/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully