וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממתק או ברדק? אסתי גינזבורג ועדי קייזמן חגגו את האלווין בווגאס

2.11.2020 / 13:08

הדוגמנית ואיש העסקים, שעזבו לארצות הברית באביב על רקע דיווחים על הסתבכות כלכלית - לא נתנו למצב להרוס את שמחת ליל כל הקדושים שלהם. כך שבסוף השבוע, אסתי גיזנבורג ועדי קייזמן טסו למסיבת יוקרה בעיר ההימורים, כולל תחפושת זוגית מהסרטים. וואלה! סלבס טריק

אסתי גינזבורג בהאלווין 2020/אינסטגרם

חשבתם שהדיווחים השונים על מצבם הכלכלי של הדוגמנית אסתי גינזבורג ובעלה, איש העסקים והנדל"ן עדי קייזמן, שעזבו באביב האחרון את ישראל לטובת חיים בארצות הברית על רקע מצב כלכלי בעייתי - יגרמו להם להסתגר בבית או להנמיך פרופיל? אז זהו, שלא, במיוחד שיש סיבה למסיבה כמו חג ההאלווין, ליל כל הקדושים עם התחפושות, הקישוטים, הממתקים וטריקים, שאותו ציינו בבילוי במסיבה סוערת בעיר ההימורים, לאס וגאס.

רכלו על בילוי ההאלווין של אסתי ועדי גם באינסטוש

עדי קייזמן, אסתי גינזבורג בהאלווין 2020. אינסטגרם, צילום מסך
בני הזוג אדמס, כלומר אסתי גינזבורג ועדי קייזמן חוגגים את האלווין/צילום מסך, אינסטגרם

לוואלה! סלבס נודע כי המודל שבימים אלה חיה עם משפחתה בלוס אנג'לס, הגיעה יחד עם בעלה בסוף השבוע האחרון מאל.איי ישירות לעיר החטאים באמצעות טיסה פרטית - זאת לצד עוד כמה עשרות חברים, שציינו יחד את יום הולדתה של ידידה ישראלית מעושרת של בני הזוג. גינזבורג וקייזמן, שהו עם החבורה במלון פלאצו (שהוא חלק מריזורט "ונציה" היוקרתי שבמרכז העיר), שם התפנקו בסוף השבוע החגיגי.

עוד בוואלה!

אסתי גינזבורג ועדי קייזמן ממשיכים להסתבך: "לא שילמתם לי"

לכתבה המלאה

אבל השיא? מסיבת תחפושות כמיטב המסורת בהאלווין, שאליה בני הזוג קייזמן הגיעו בתחפושות של מורטישה וגומז אדמס - דמויות ההורים ב"משפחת אדמס" המפורסמת והמלחיצה מהמסך הגדול, שם בטח נהנו משלל ממתקים, תפנוקים והדי ג'יי הישראלי, איתי גאלו, שהוזמן להרים את האווירה. פאן ובלאגן, בחסות אסתי ועדי כמובן.


וואלה! סלבס חגגה בסוף השבוע בתחפושת של רואה ובלתי נראית, כרגיל.

אסתי גינזבורג בהאלווין 2020. אינסטגרם, צילום מסך
לא מהמרת על המסיכה. אסתי גינזבורג בלאס וגאס/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully