וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניה ווסט נכנס בג'ניפר אניסטון וה"חברים" כי קראה לא להצביע לו

28.10.2020 / 18:01

מתברר שאם אחת הכוכבות המדוברות בעולם יוצאת נגד הצבעה עבורך בבחירות לנשיאות ארצות הברית - אתה לא משאיר אף חבר שלה נקי. זה לפחות מה שעשה קניה ווסט, כשטינף על ג'ניפר אניסטון בפומבי. ולא רק עליה. וואלה! סלבס בדיחה

בווידאו: קניה ווסט משיק את קמפיין הנשיאות שלו/צילום: רויטרס

כנראה שקניה ווסט, ראפר, איש אופנה ובעלה של קים קרדשיאן - כבר לא יהיה הנשיא הבא של ארצות הברית... אבל זה לא אומר שהוא לא מנסה, גם אם המשמעות של זה היא לצאת נגד ג'ניפר אניסטון, או נגדה ונגד כללל החברים שלה. אחרי שאחת השחקניות האהובות על הגלובוס ביקשה מהעוקבים שלה ברשת שלא להצביע למתמודד השנוי במחלוקת לנשיאות 2020 כי "זה לא מצחיק", מיסטר ווסט לא נשאר חייב.

רכלו על הריב של קניה וג'ני באינסטוש

ג'ניפר אניסטון, קניה ווסט. וואלה, מערכת וואלה! NEWS
לא חברים. ג'ניפר אניסטון וקניה ווסט/מערכת וואלה! NEWS, וואלה

כוכבת הסדרה "חברים", פנתה ל-35.7 מיליון (!) העוקבים שלה באינסטגרם השבוע, כשפרסמה תמונה שלה מצביעה למועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן בבחירות לנשיאות אמריקה והפצירה בכולם למלא את חובתם האזרחית ממש כמותה על מנת למנוע את הפילוג בעם. על הדרך ציינה בנ"ב ש"זה לא מצחיק להצביע לקניה. אני לא יודעת איך עוד להגיד את זה", כאשר הוסיפה "בבקשה תהיו אחראיים".

עוד בוואלה!

בראד מי? ג'ניפר אניסטון חלקה קינוח עם אקס מפורסם אחר

לכתבה המלאה

קניה, שתופס את עצמו כמועמד רציני (למרות שלא ברור אם אפילו קים תשלשל את הפתק עם שמו לקלפי), הגיב בסדרת ציוצים שנמחקו מאז - אבל תועדו על ידי הצהובונים כמובן - כשהוא טוען שראיון שנתן לאחרונה הצליח לזעזע את חבריו לתעשיית הבידור. בהמשך, החליט לקחת את זה אישית כשכתב בטוויטר ש"גם 'חברים' לא הייתה סדרה מצחיקה" וגרר את פיבי, מוניקה, צ'נדלר והשאר לתוך המריבה שניסה למחוק בהמשך. אניסטון? שמרה על זכות השתיקה.


וואלה! סלבס צוחקת על עצמה... כי אין לה חברים.

בוטגה ונטה, קניה ווסט. splash
הנשיא הבא, בעיניי עצמו. קניה ווסט/splash
ג'ניפר אניסטון. GettyImages
בום. ג'ניפר אניסטון/GettyImages
כוכבי הסדרה חברים. GettyImages
לא מצחיק? כוכבי "חברים"/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully