וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפופסטאר האמריקאית מודה: "אני מפחדת למות בתולה"

26.10.2020 / 16:11

היא הייתה חלק מלהקת הבנות המצליחה בעולם בשנים האחרונות, אבל לדבריה של כוכבת פיפת' הרמוני בת ה-27, אלי ברוק - לא רק ששמרה את עצמה לגבר המתאים כדי להשתובב במיטה, אלא שכעת היא מתפללת ל"אלוהים, עשה שלא אמות בתולה". וואלה! סלבס אמצעי מניעה

להקת פיפת' הרמוני עם דה רוק/אינסטגרם

יש כאלה שנודרים לא לעשות את זה. אחרים מחכים לרגע המתאים, או מתייחסים לזה בקלות ראש, או משתגעים עד שזה קורה - אבל מתברר שפופסטאר אמריקאית אחת החליטה שלא לחשוש ולשתף את עולם בעובדה שאמנם כבר הגיעה לגיל 27, אך עדיין לא קיימה יחסי מין. זה לפחות הסיפור של אלי ברוק, או כפי שהקהל (גם כאן בישראל) מכיר אותה, הזמרת החמודה (והנמוכה) של להקת הבנות המצליחה יוצאת "אקס פקטור", פיפת' הרמוני.

מה דווקא כן גורם לה לחשוש? שתמות בתולה. ברצינות, היא אפילו מתפללת בכל יום לאלוהים, רק כדי שתמצא את הגבר הנכון שאיתו תתחתן וכמובן, תסכים להיכנס בין הסדינים.

רכלו על הווידוי של כוכבת פיפת' הרמוני באינסטגרם

אלי ברוק, להקת פיפת' הרמוני. GettyImages
לא לייק אה וירג'ן. אלי ברוק/GettyImages
להקת פיפת' הרמוני. GettyImages
סקסיות? ברוק/GettyImages

בעוד שבריטני הצהירה בחגיגיות אי שם בתחילת הקריירה שתשמור על בתוליה עד החתונה (וכנראה לא עמדה בזה), כוכבים מוכרים אחרים לא ששים לשתף המון על חייהם הפרטיים. אבל אלי, ששרה כחלק מהלהקה להיטים שלוו בקליפים סקסיים כמו "Work from Home" ו-"Worth It" והשתתפה ב"רוקדים עם כוכבים" האמריקאית, סיפרה לאחרונה שלא רק שלא עשתה סקס מעולם, אלא שהיא ממש מפחדת שלא תעשה זאת עד ליום מותה, כך שהקציבה לעצמה לחיות מקסימום עד גיל 30 מבלי לנסות את התענוג האינטימי.

עוד בוואלה!

כמו בתולה? מדונה משתפת צילום בלי חזייה

לכתבה המלאה

"זו דרך קשה שעברתי, להיות אישה צעירה בתעשיית הבידור שמלאה בבחורים אטרקטיביים, אז עצרתי את הפיתוי בכך שהרסתי את האווירה", סיפרה ברוק בראיון לאחרונה ועירבה גם את אלוהים בעניין, "היו פעמים שהתפללתי, 'אלוהים תן לי את הכוח לעבור את זה', אמרתי לו ש'בבקשה אל תיתן לי למות בתולה, תן לי לפגוש את בעלי לפני שזה קורה ושנעבור כמה שנים טובות יחד'". לדבריה של ברוק, כולה תקווה שתמצא את הגבר שלה עד לגיל 30. אם לא... אז לא.


וואלה! סלבס מציעה לה להיכנס למיטה עם עוגת שוקולד. זה מה שהיא עושה כל חייה.

אלי ברוק, קמילה קביו, להקת פיפת' הרמוני. GettyImages
אלי עם מי שפרשה מהלהקה המצליחה, קמילה קביו/GettyImages
להקת פיפת' הרמוני. GettyImages
מצאו את ההבדלים. בנות פיפת' הרמוני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully