וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צחי הלוי על ההריון של לוסי אהריש: "תגובות רעות לא מזיזות לנו"

20.10.2020 / 13:14

השחקן ורעייתו לוסי אהריש מצפים בימים אלה לילד משותף ראשון, לא מתייחסים למבקרים ודואגים לכך שהמגישה ההריונית תהייה רגועה עד ללידה. בינתיים, צחי הלוי מספר על הההכנות לקראת הרחבת המשפחה ומפטפט על זמר במסיכה... של תרנגול. צפו. וואלה! סלבס קוקוריקו

בווידאו: צחי הלוי מדבר על ההריון של לוסי אהריש/יח"צ, גולף

לפני מספר ימים, ציינו המגישה לוסי אהריש ובעלה, צחי הלוי, שנתיים לחתונה שלהם - זו שהפתיעה את הקהל הישראלי בגלל שעד אז שמרו על מערכת היחסים בינם בסודי סודות, בגלל שידעו כי הקשר ימשוך אש. אבל זו לא הייתה עוד חגיגה רומנטית שגרתית, כיוון שכפי שנודע לפני כחודש, אהריש בת ה-39 מטפחת בימים אלה ברחמה צאצא משותף ראשון לה ולבעלה בן ה-45.

כמו אחרי החתונה המסעירה, גם הבשורה על ההריון הביאה איתה תגובות שונות, בהן גם כאלה שליליות - אבל הלוי? לא מתייחס אליהן, או לפחות כך טען בפני וואלה! סלבס. "האמת היא שאישית פחות קראתי תגובות, לא, די לא מזיז לנו", הודה, "בסוף המשפחה, החברים הקרובים שלנו ידעו וזה היה מאוד מרגש. מעבר לזה לא ממש מעניין. לרוב התגובות והדברים שאנחנו מקבלים הם מאוד חיוביים".

רכלו על ההריון של לוסי אהריש וצחי הלוי באינסטגרם

לוסי אהריש, צחי הלוי. אלירן אביטל ויניב כהן,
דואג שתהיה רגועה. לוסי אהריש עם צחי הלוי/אלירן אביטל ויניב כהן

השחקן המזמר, שהגיע להכנות לקראת צילומי קולקציית החורף של רשת "גולף" שלה הוא מדגמן, סיפר על השמחה שחשו כאשר גילו שאחרי הפלות מצערות שעברה אשתו בעבר, כעת הבייבי שלהם בדרך - אח קטן לבנו הבכור של הלוי מנישואיו הראשונים. "היה מאוד, מאוד, מאוד מרגש, במיוחד לאור שתי ההפלות הראשונות. אבל תודה לאל שזה צלח בפעם השלישית ואנחנו מתקדמים יפה ולוסי מדהימה".

עוד בוואלה!

מחובר אליה? צחי הלוי הציב ללוסי אהריש תנאי משמעותי לפני הצילומים

לכתבה המלאה

איך אתם נערכים להרחבת המשפחה?
"במיוחד עברנו דירה בחודש מרץ ממש בתחילת המשבר, לדירה שיש בה באמת חדר - לבן הגדול שלי ועכשיו לקטנצ'יק. עכשיו חוץ מלהכין ולחכות ולדאוג שלוסי תמיד תהיה במצב טוב ורגועה וזה, אנחנו מחכים, נותנים לו להתבשל טוב-טוב".

צחי הלוי, יעל גולדמן בצילומים לגולף. גולף,
הלוי עם יעל גולדמן בהכנות לצילומים עבור "גולף"/גולף
צחי הלוי לרשת גולף. דודי חסון,
בקרוב כאבא לשניים. הלוי מצטלם לגולף/דודי חסון

מלבד ההכנות ללידה, יש עוד סיבה אחת שבגללה משגעים את צחי בתקופה האחרונה - התכנית "הזמר במסיכה", שכוללת את דמות התרנגול המסתורית, זה שכולם בטוחים שהוא זה שעומד מאחוריה בשירה וריקוד על הבמה. האמנם? כי הוא מכחיש!

תגיד, אתה יכול לקרקר כמו תרנגול?
"לא! אבל אני יכול לעשות... גורילה!", הוא צוחק, "האמת שזה מאוד מחמיא כי הוא עושה אחלה ביצועים, אבל אני מבחינתי אם הייתי בוחר חיה זו הייתה חיה אחרת. אני מאוד מקווה שיזמינו אותי לעונה הבאה... יש בתוכנית ביצועים יפים מאוד וזה מאוד מסקרן. אני אישית חושב שהתרנגול זה יותר לכיוון אקי אבני, בהתחלה חשבתי שיהודה לוי, עכשיו אקי, נראה, אולי ציון ברוך פתאום יבוא לי. לא יודע, נגלה עוד מעט לגבי התרנגול". אז אתם מאמינים לו או לא?


וואלה! סלבס נראית כמו פיל בחנות חרסינה, גם בלי להתחפש.

הזמר במסכה - תוכנית פתיחה. קשת 12, צילום מסך
צחי, זה אתה שם? התרנגול של "הזמר במסיכה"/צילום מסך, קשת 12
צחי הלוי, לוסי אהריש. ענת מוסברג,
מברוקוש. צחי הלוי ולוסי אהריש/ענת מוסברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully