וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי לוי מגיב לשמועות: "נכנסתי לחרדה שאני לא מכיר, בכיתי כמו תינוק"

14.10.2020 / 11:25

הזמר האהוב שחשף לפני ימים ספורים כי אמו עברה אירוע מוחי, שבגללו היא מאושפזת - גילה אתמול כי שמועה ברשת טוענת שהיא מתה. אז, איתי לוי עשה סדר בדברים וכתב: "אם צריך אתן לה שנים מחיי!". וואלה! סלבס רפואה שלמה

איתי לוי עם אמו, רות/אינסטגרם

לפני כשלוש שנים, כשאיתי לוי עוד היה זמר צעיר בתחילת דרכו - חשף באומץ על המסך את חייו לצד אמו, מי שגידלה אותו כחד הורית ועברה בחייה כמה אירועים רפואיים, שהותירו אותה עם מוגבלויות לא פשוטות. עם זאת, כשגילה לאחרונה למעריציו שאמא שלו עברה אירוע מוחי חמישי והיא מאושפזת ומטופלת, לוי לא האמין שהפרסום והתהילה שלהם זכה יגרמו גם לשמועות על מותה, מה שכעת הוא מסביר שגרם לו חרדה וצער.

הלילה (רביעי), פרסם ברשת צילום של "כתבה" שנפוצה ברשת השבוע - תחת הכותרת "אמו של לוי נפטרת בבית החולים לאחר שלושה שבועות של מחלה" (הטעות במקור). לצדה, הבהיר שמדובר בשקר מוחלט ומצער שהדיר שינה מעיניו.

אחלו לאמו של איתי לוי בריאות באינסטגרם

איתי לוי ואמא שלו, רות. אינסטגרם, צילום מסך
רק בריאות. איתי לוי עם אמו, רות/צילום מסך, אינסטגרם
איתי לוי ואמא שלו, רות. אינסטגרם, צילום מסך
"אמא, קודם סליחה, אני מתנצל בפנייך"/צילום מסך, אינסטגרם

"בשעות האחרונות מסתובבת שמועה שאימי רות בת שרה, הדבר הכי יקר לי בעולם, יותר מכל דבר שיש, יותר מהקריירה שלי, יותר מהאוויר שאני נושם ויותר מכל מה שאני חי במשך 32 שנה... שאימי היקרה שלי הלכה לעולמה", כתב המסלסל המצליח באינסטגרם, "אז אספר לכם שנרדמתי היום אחרי יום מטורף שעבר עליי וקיבלתי מאות טלפונים, שהכניסו אותי לחרדה שאני לא מכיר אותה". אז, הוסיף ש"בכיתי כמו תינוק מעצם המחשבה שאולי לא מספרים לי, שאולי עובדים עליי, שאולי זה יכול לקרות!".

עוד בוואלה!

לידיעת הרווקות: איתי לוי חושף מה קורה אצלו מתחת למכנסיים

לכתבה המלאה

לוי בן ה-32, ככל הנראה זעם על מי שהחל את חרושת השמועות, כי הוסיף ש"אני רוצה לומר לאותו אדם שעשה את זה, אתה אדם רע ורשע אכזרי חסר רחמים ולא זכאי לדרוך על האדמה הזאת שמלאה באנשים טובים וטהורים, מלאים בנתינה וגמילות חסדים!!!".

"אז אמא קודם סליחה אני מתנצל בפנייך שיש אנשים רעים בעולם. אני אשמור עלייך בחיי כל עוד אני דורך על האדמה, שלא יהיה לך פגע רע ולא נגע רע... את האור שלי, הלב שלי, הדם שלי והאוויר שאני נושם. סליחה, סליחה, סליחה אמא... ואותו אדם שעשה את זה, אני סולח לך כי השומע ביזיונו ידום וישתוק בוחר בשתיקה ומאמין בעשייה... אמא אני מאחל עד מאה ועשרים ואם צריך אתן לך שנים מחיי!", כתב וביקש להתפלל לרפואת אמו.


וואלה! סלבס מאחלת רק בריאות לכל עם ישראל, כי את הדיווחים שאינם פייק רק היא מביאה.

איתי לוי. אור גפן,
"אתה אדם רע ורשע אכזרי חסר רחמים". לוי/אור גפן
איתי לוי. אמיר מאירי,
"חרדה שאני לא מכיר". איתי לוי/אמיר מאירי
  • עוד באותו נושא:
  • איתי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully