וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי לוי בדרך למסך הקטן. הפעם כשחקן

18.8.2020 / 0:07

הזמר המפורסם שכבר הספיק לשפוט בתכנית ריאליטי, מתכנן לסמן וי על עוד הישג בחייו וניסה את מזלו באודישן לסדרת דרמה חדשה שתצטלם בקרוב. אם הכל יפעל כשורה - אתם תוכלו לראות את לוי בתפקיד אופי. וואלה! סלבס כוכבת

ראובן קסטרו

נראה שבתעשיית הבידור המקומית כולם רוצים להיות מולטי טאלנטים - כאלו שמחזיקים במספק כישרונות, כך שלמקרה שמשהו ישתבש בתחום אחד, הם תמיד יוכלו לעשות הסבת מקצוע לתחום אחר שעדיין ישאיר אותם בתודעה. הנה, תראו את איתי לוי שבתחילה פרץ לחייכם כזמיר המסלסל החדש בשכונה אבל מהר מאוד ניצל את כישוריו גם לשפוט בריאליטי "הכוכב הבא לאירוויזיון".

איתי לוי. ניר פקין
מולטי./ניר פקין

אז זהו, שכעת, נראה שלוי רוצה לנסות את מזלו גם כשחקן אופי, כזה שמופיע בסדרות דרמה וגורם לכם לפעמים גם להזיל דמעה. לוואלה! סלבס נודע כי לאחרונה נבחן הזמר המפורסם, לצד לא מעט שחקנים מפורסמים אחרים, לתפקיד בסדרה החדשה של HOT, "העיר הטובה" של היוצר אלירן אליה שהוא במקרה גם סגן ראש עיריית אור יהודה שיצא לאחרונה מהארון בפוסט מרגש וזכה לתמיכה גדולה מצד הקולגות שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
איתי לוי. אור גפן,
גם שחקן?/אור גפן

הסדרה המדוברת מגוללת את סיפור חייו של מורה שנלחם על הכיתה שלו שעתידה להיסגר בעקבות מאבקי פוליטיקה. מהר מאוד הוא מחליט להילחם בעוולות ולהפוך לראש העיר החדש תוך שהוא מקבל תמיכה וסיוע מהתלמידים שלו. אם הכל יסתדר, תוכלו לראות מנסה את מזלו גם כשחקן אופי על המסך הקטן.

\וואלה! סלבס ניסתה את מזלה כרקדנית בלט, החצאית טוטו לא עלתה עליה.

איתי לוי. ניר פקין
יקבל את התפקיד?/ניר פקין
  • עוד באותו נושא:
  • איתי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully