וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווינת' פאלטרו חגגה יום הולדת... בעירום מלא

29.9.2020 / 11:11

השחקנית ההוליוודית החליטה לציין את יום הולדתה ה-48 בפרסום של צילום מנקר עיניים בלי בגדים בכלל, אבל היו כאלה שלא אהבו את זה. למשל, בתה המתבגרת של גווינת' פאלטרו, שנזפה בה בפומבי. וואלה! סלבס החטא ועונשו

גווינת' פאלטרו/אינסטגרם

יש אימהות שמנדנדות לילד המתבגר שלהן בשיחת טלפון כל כמה דקות. יש את אלה שמציקות בתגובה על כל פוסט של היורש ברשתות החברתיות. יש כאלה שמחליטות להיכנס לחדר הפרטי שלהם בשעת בילוי פ-ר-ט-י עם החבר'ה. יש את ההן שפותחות פרופיל טיקטוק ויש ממש מפורסמות שמתפשטות לחלוטין ומפרסמות באינסטגרם על מנת שכל העולם יראה, מה שממש, אבל ממש לא מקובל על הצאצא. נכון, גווינת' פאלטרו?

רכלו על התמונה החושפנית של גווינת' פאלטרו באינסטוש

גווינת' פאלטרו. אינסטגרם, צילום מסך
יום הולדת? רק לבלוש חווה. גווינת' פאלטרו/צילום מסך, אינסטגרם
גווינת' פאלטרו בעירום. אינסטגרם, צילום מסך
וגם מקרוב יותר, שיהיה לכם נוח/צילום מסך, אינסטגרם

השחקנית ההוליוודית שציינה השבוע את יום הולדתה ה-48, החליטה שאיזו דרך מהנה יותר לחגוג את הגיל החדש מאשר בתמונת עירום מלא (אבל מוצנע) בין העצים בטבע - שאותה פרסמה למען יראו ויראו ברשתות החברתיות - כי אם יש לך את זה, נפנפי בזה, כלומר, כל עוד הבת שלך בסדר עם זה.

במקרה של הבלונדינית ההוליוודית, התוצאה הייתה נזיפה פומבית שקיבלה מבתה המתבגרת אפל מרטין (מנישואיה של פאלטרו לסולן להקת קולדפליי כריס מרטין), שפשוט כתבה לה בתגובה לתמונה: "אמא", באותיות גדולות. מאמא גווינת' לא התרגשה מהתפוחית שלה, כשענתה לה באימוג'י צוחק עד דמעות, כאשר בהמשך הבת הנבוכה ענתה "אבל הרגת עם התמונה הזאת".

עוד בוואלה!

גווינת' פאלטרו מורידה בגדים לכבוד יום האם

לכתבה המלאה

זה בסדר, חברים מפורסמים אחרים דווקא התלהבו מהתמונה, כך שקייטי פרי הגיבה ב"אהבתי עד כמה את חוגגת בצניעות", הטופ מודל נעמי קמפבל עודדה אותה לחשוף יותר, דמי מור ציינה עד כמה גווינת' יפה וריס ווית'רספון שלחה לה אהבה בעירום. חמודות.


וואלה! סלבס מתפשטת רק כשהיא אוכלת מלוכלך. כלומר בכל שעתיים-שלוש.

גווינת' פאלטרו. GettyImages
כך היא נראית לבושה!/GettyImages
גווינת' פאלטרו, כריס מרטין. GettyImages
וככה גווינת' פאלטרו נראתה עם האקס, כריס מרטין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully