וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקול ראידמן בפוסט מרגש: "אין לי בן זוג"

15.9.2020 / 9:14

המעושרת עם הפה הכי גדול, שבשנה האחרונה נפרדה מבן הזוג שלה, החליטה לעשות צעד אמיץ ופירסמה פוסט באינסטגרם בו היא מספרת על הבדידות שלה ומציעה את עצמה לדייטים. וואלה! סלבס קופידון

ניקול ראידמן הביצה/וואלה

לכל מי שמסתכל מהצד, נראה שהחיים של ניקול ראידמן הם חלומו של כל אדם - בגדי מעצבים, בית יוקרתי, תכשיטים נוצצים, טיסות לחו"ל ובקיצור, החיים שלה יפים. אז זהו, שלאחרונה גילה עם ישראל כי לא כל הנוצץ זהב, כך שבריאיון שנתנה לוואלה! סלבס סיפרה המעושרת כמה החיים שלה קשים ולא שמחים ועל כך שבמשך שנים גרה בכלוב זהב.

ניקול ראידמן. ניר פקין
פוסט מרגש. ניקול/ניר פקין

כעת, נראה שהבדידות של ראידמן עולה שלה כי אתמול היא מפרסמת פוסט באינסטגרם שגרם ללא מעט אנשים להזיל דמעה, "בתקופה הקרובה כולנו נצטרך להתמודד עם בדידות בסגר. בלי משפחה , בלי חברים. לבד", כתבה ניקול והוסיפה, "רק שה"לבד" שלי הוא ללא קשר לסגר. אין לי משפחה , אין לי בן זוג. אם לא החברים הטובים שזכיתי להכיר והפכו למשפחה מאמצת שלי , ה"בדידות" היתה חונקת אותי סופית . אז אני מרימה כפפה , בזכותכם, כן, זה היה רעיון שלכם , עוקבים יקרים, לעשות דייטים בלייב באינסטגרם. אז גברים יקרים, מי שרווק או גרוש מגיל מעל 35, שרוצה זוגיות אמיתית וקשר רציני בלבד , מוזמן לכתוב הודעה מתחת לפוסט הזה, ונתאם "דייט בלייב" בתקופת הסגר הקרובה ! איפה אתה " האחד שלי"?

עוד בוואלה!

ניקול ראידמן: "אני לא זונה של רגשות"

לכתבה המלאה
ניקול ראידמן בהופעה. סמירנוב גלב,
מחפשת את האחד/סמירנוב גלב

כן, אם גםם מתקשים להאמין - אתם קוראים נכון, הגברת ראידמן המעושרת רוצה להיות גם מאושרת ולכן בימים אלו היא מציעה את עצמה לדייטים עם גברים אונליין כשהקריטריון היחיד הוא שיהיו מעל גיל 35, ללא קשר למעמד סוציו אקונומי. גברים, הסתערו.

וואלה! סלבס רצתה להציע את עצמה אבל ניקול פחות בקטע של לסביות.

ניקול ראידמן. אינסטגרם, צילום מסך
דייט עם ניקול/צילום מסך, אינסטגרם
ניקול ראידמן עם משפחתה. אלכס ליפקין,
מי יכנס לנעליו? ניקול, מיכאל והילדים/אלכס ליפקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully