וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה דעתכם על השם מיאל גולן: מיוחד או פחות נחמד?

4.9.2020 / 0:10

בסוף השבוע שעבר אשתו של אייל גולן נכנסה לחדר הלידה, משם השניים יצאו כהורים משותפים לבת קטנטנה, שזכתה לשם מיאל גולן. וואלה! סלבס שמעה תגובות אוהדות, אבל גם כאלה שקצת פחות ורוצה לדעת: מה אתם חושבים על הבחירה של אייל ודניאל? בחרו

אייל גולן מדבר על לידת בתו מיאל גולן, בהשקת "גולסטאר אולסטאר"/אבי כהן

זה קרה לפני כשבוע, כשאייל גולן ואשתו בחודשים האחרונים, דניאל גרינברג, הגיעו לבית היולדות - כולל בטן הריון, צירים והרבה לחץ - שם הגיעה אחרי כמה שעות לעולם בתם המשותפת, רביעית עבור הזמיר המדובר. זמן קצר אחר כך, הוכרז ברשת שמה של הנסיכה החדשה: מיאל גולן. מאז, העולם כמרקחה!

רכלו על אייל, דניאל ומיאל גולן באינסטגרם

אחרי שהזמר עצמו הסביר לוואלה! סלבס שהשם נבחר בהשראת שמה של בתם של חבריו חיים ושגית רביבו - הודה ששילוב האותיות, מייצג גם את האות הראשונה בשמותיהם של שלושת ילדיו הגדולים יותר: מ' עבור מיאל, י' עבור יאן (בנו עם רוסלנה רודינה), א' של אלין ו-ל' עבור ליאם גולן (ילדיו הגדולים מנישואיו לאילנית לוי).

הבחירה מיוחדת, אבל המעריצים, חובבי המוזיקה ושאר הרשת הישראלית לא יכלה להישאר אדישה לשם המיוחד, כך שבין אלה שהתלהבו מהבחירה, היו כאלה שחשבו שמדובר ברצון להעניק שם מיוחד, אפילו מדי, לבייבי החמודה. אז וואלה! סלבס רוצה ליישב את זה אחת ולתמיד לתת לכם לבחור: אהבתם או שלא התחברתם לשם? כמובן, זה פחות משנה, כי העיקר שההורים הטריים מרוצים.

מה דעתכם על השם לבייבי של אייל גולן?

מיאל, שם מיוחד לילדה מיוחדת!
מיאל? לא ממש הבנתי את הבחירה בשם
3643 משתתפים
אייל גולן, דניאל גרינברג אחרי לידת בתם המשותפת. אינסטגרם, צילום מסך
אייל גולן עם דניאל גרינברג אחרי הלידה/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully