וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן ודניאל גרינברג הורים לבת

29.8.2020 / 11:30

אחרי תשעה חודשים פלוס חתונה בצל הקורונה - אייל גולן ואשתו קיבלו לעולם את בתם הראשונה המשותפת. הבייבי גולן, תצטרף לתא המשפחתי שכולל כבר את שלושת ילדיו של גולן, סמסו מזל טוב. וואלה! סלבס תבואי היום

אייל גולן חתונה/ניר פקין

אין ספק שההיריון של אייל גולן ודניאל גרינברג היה אחד ההריונות הכי מתוקשרים שידעה תעשיית הבידור - זה התחיל בזוגיות מתוקשרת שספגה לא מעט ביקורות וריקושטים מהחברים הכי טובים של הזמר המסלסל ואפילו מאימו ואחותו, המשיך בסכסוך עם המנהל האישי והחבר הכי טוב שלו, בני פרץ.

אם לא די בכך, גם החתונה המפוארת והנוצצת שהם תכננו ליותר מאלף איש נאלצה להצטמצם לכזאת של מאה איש בלבד בעקבות הקורונה ורגע לפני הלידה - הם אפילו הספיקו להסתכסך, מה שגרם לגרינברג למחוק את כל התמונות המשותפות עם בעלה ואז להחזיר אותן לרשת.

אייל גולן. אלוני מור,
מזל טוב! אייל גולן ודניאל/אלוני מור

אבל סוף טוב הכל טוב - האהבה ניצחה את הכל והשניים חזרו האחד לזרועות השנייה, כל שהיום (שבת) הם הגיעו ביחד לבית החולים ולאחר מספר שעות של צירים לא נעימים, נשימות, נשיפות וכמה לחיצות, הגיחה לאוויר העולם בתם הראשונה.

הבייבי גולן, בקרוב תעשה צ'ק אאוט מבית החולים ותיסע עם ההורים המאושרים לביתם, שם כבר יחכו לה האחים שלה: ליאם ואלין (מנישואיו של גולן לאילנית לוי) ויאן (ממערכת היחסים עם רוסלנה רודינה). אז אם אתם רוצים לסמס מזל טוב, זה הזמן.

עוד בוואלה!

אייל גולן והמנהל אישי שלו בפיצוץ חדש

לכתבה המלאה
אייל גולן, דניאל גרינברג אחרי לידת בתם המשותפת. אינסטגרם, צילום מסך
התמונה שפרסם גולן מבית היולדת/צילום מסך, אינסטגרם

שעות ספורות אחרי הלידה, פרסם גולן תמונה של השניים מבית החולים, לצדה כתב "אשתי היפה והיקרה. אני רוצה להגיד לך תודה על המתנה המושלמת שנתת לי הלילה. אני מוקסם מהחוזק שלך. כל צוות המילדות פשוט מוקסמים ממך ולא סתם". עוד, הוסיף ש"היית גיבורה אמיתית ועברת את זה כמו גדולה. מאחל לנו שנגדל אותה בנחת ואהבה. אוהב אותך יפה שלי".


וואלה! סלבס רצתה להצטרף לחיק המשפחה שלה, אבל הם כולם ברחו.

(עודכן 12:00)

אייל גולן, דניאל גרינברג. אמיר מאירי,
איך תקראו לה?/אמיר מאירי
אייל גולן, דניאל גרינברג. אור גפן,
תקבל את הגנים של אמא או אבא?/אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully