וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריה קארי חושפת: ניהלתי רומן כשהייתי נשואה

3.9.2020 / 7:29

אחת הזמרות היותר בעייתיות בתעשיית המוזיקה חושפת בריאיון כי במהלך נישואיה לטומי מוטולה - היא ניהלה רומן עם לא אחר מאשר שחקן הבייסבול, דרק ג'יטר, הצעיר ממנה בארבע שנים. וואלה! סלבס המומה

ספלאש

היא נחשבת לאחת הזמרות הטובות שידעה תעשיית המוזיקה - עם שיאים כמו מספר השירים הגדול ביותר שדורגו במקום הראשון במצעד הבילבורד הוט 100 משל כל אמן אחר בהיסטוריה או שלל הפרסים שקטפה והיא אפילו אוחזת בשיא גינס, אך עם זאת, היא גם ידועה בתור בחורה לא כל כך קלה שלא לומר בעייתית שעוררה לא מעט שערוריות ופרובוקציות במהלך הקריירה שלה. אז עכשיו, מריה קארי מוסיפה עוד שערורייה לרזומה שלה.

מריה קארי. שוקה כהן
עוד שערורייה. מריה/שוקה כהן

בריאיון למגזין ניו יורקי, חשפה קארי כי השמועות שהסתובבו בתעשיית הבידור לפני מספר שנים על רומן בינה לבין שחקן הבייסבול, דרק ג'יטר, הן נכונות. קארי, שעד עכשיו העדיפה שלא להתייחס לנושא - לא רק הודתה שהיה רומן בין לבין השחקן המסוקס אלא גם חשפה כי הרומן התרחש בזמן שהייתה נשואה לנשיא סוני, טומי מוטולה. אם לא די בכך, מוסיפה הזמרת המוכשרת כי שני שירים מתוך האלבום BUTTERFLY נכתבו על הרומן המדובר.

עוד בוואלה!

אחותה של מריה קארי טוענת: "אמא שלנו ניצלה אותי מינית"

לכתבה המלאה
מריה קארי. GettyImages
בגדה בו. מריה וטומי/GettyImages

עוד חשפה הזמרת כי הרומן החל כשהשניים נפגשו בארוחת ערב, שמיד לאחריה החלה קארי להסתמס עם השחקן המפורסם וגם סיפרה שבפגישה הראשונה שלהם הם שתו שמפניה והיא לבשה חצאית של שאנל כשהשניים התנשקו בגשם. נשמע כמו אחלה חומר לשיר.

וואלה! סלבס בגדה בבעלה עם הירקן וכתבה על זה שיר שנקרא "גזר גמדי".

דרק ג'יטר ניו יורק יאנקיז עם מייקל ג'ורדן. Kathy Willens, AP
לפחות היה שווה את זה? דרק/AP, Kathy Willens

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully