וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחותה של מריה קארי טוענת: "אמא שלנו ניצלה אותי מינית"

6.8.2020 / 11:03

האחות הגדולה והסוררת של הדיווה המפורסמת, החליטה לתבוע את אימן בטענה שהכריחה אותה לשכב עם נערים וגברים זרים. אבל מריה קארי? בכלל לא מזהה את האחות כבר 20 שנים. וואלה! סלבס משפחה שכזו

splash

נראה שהדרמות והשערוריות מסרבות לעזוב את הזמרת מריה קארי - מי שסבלה במהלך הקריירה מלא מעט סקנדלים, פרשיות שנויות במחלוקת ודיווחים על התנהגות של דיווה, ניצבת כעת שוב בכותרות והפעם שלא באשמתה בכלל. תשאלו את אחותה, אבל כמו שאומרים, משפחה לא בוחרים, בטח לא בהוליווד.

רכלו על השערוריה של מריה קארי באינסטוש

מריה קארי. שוקה כהן
מנותקת, לפחות מאחותה הגדולה. מריה קארי/שוקה כהן
מריה קארי ואחותה, אליסון קארי. פייסבוק, צילום מסך
מזהים מי מהן זו מריה ומי היא אחותה אליסון קארי?/צילום מסך, פייסבוק

רכלנים מעבר לים מדווחים כי בימים האחרונים הגישה אליסון קארי, שהיא אחותה הגדולה של מריה, תביעה נגד אימן פטרישיה קארי. הטענה: ניצול מיני. על פי התביעה, נהגה האמא של אחת הזמרות המפורסמות בעולם לאלץ את בתה הבכורה לשכב עם אנשים זרים ואף צפתה בהם במהלך האקט המיני. "הם איימו עליי שאם אספר, הם יפגעו במריה", כך על פי כתב האישום שמצטט את טענותיה של אליסון.

עוד בוואלה!

מריה קארי הגיעה להסדר פשרה בתיק ההטרדה המינית

לכתבה המלאה

אם לא ידעתם, לאחיות קארי אין היסטוריה מזהירה במיוחד, של אהבה וקרבה משפחתית. לפני מספר שנים נתפסה האחות שמבוגרת ממריה בכ-7 שנים על ידי המשטרה בגין עיסוק בזנות, אז גם הצהירה שהיא נשאית של נגיף ה-HIV ופנתה אל אחותה בווידאו מרגש לקבלת עזרה. עם זאת, על פי מקורבים, השתיים לא נמצאות בקשר כבר שני עשורים שלמים והזמרת המפורסמת לא רוצה שום קשר לאחותה.


הקשר היחיד בין וואלה! סלבס לאחותה הוא בארוחות המשפחתיות שלהם, לפחות שלוש פעמים בשבוע. היא לא תותר על צהריים של ארבע מנות וקינוח רק בגלל ההיא שמסיימת את כל התוספות.

מריה קארי. splash
מופתעת מהתביעה? מריה/splash
מריה קארי. GettyImages
יחסים סבוכים. מריה קארי/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • מריה קארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully