וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהלב נשבר, השורדת אלה איילון צריכה לחזור לאקס שלה?

14.8.2020 / 1:30

יש ברית על האי הבודד, אין אהבה בחיים שאחרי: רגע אחרי שראיתם בוואלה! סלבס את השורדת אלה איילון עם מי שהיה אהובה בשנים האחרונות, רז זלצרמן - נודע כי השניים החליטו לסיים את הקשר הרומנטי. מה אתם אומרים עדיף לאלה עם או בלי? אתם קובעים

הדוגמנית אלה איילון בדייט עם רז זלצרמן/ניר פקין

אם יש משהו שברור בעונת הוי.איי.פי הנוכחית של "הישרדות", הוא שלא המתמודדים ולא הקהל העריכו את כוחה של הדוגמנית אלה איילון - ששורדת בתחרות על האי הבודד הרבה יותר מכפי שהצופים הכי וותיקים של התחרות חזו.

עם זאת, הדרמה עם גיא זוארץ מתגמדת לעומת מה שעבר עליה בתקופה האחרונה, אז לא רק זכתה למטחי ביקורת מהצופים באופן קבוע (בצדק או שלא, זה מה שקרה), אלא גם החליטה להפריד כוחות עם מי שתפקד על תקן בן זוגה בשנים האחרונות, רז זלצרמן, אהובה (לשעבר, עד להודעה חדשה) שהוא פליט ריאליטי בפני עצמו.

רכלו על הקשר של אלה איילון ורז זלצרמן באינסטגרם

רז זלצרמן. ניר פקין
יחד או לחוד? רז זלצרמן עם אלה איילון/ניר פקין

ממש רגע אחרי שבחנתם כאן את התמונות של השניים מבלים יחד וכנראה מדברים על הקשר הרומנטי הארוך בינם, נודע כי איילון והבחור שלה החליטו לשים סוף לחברות הארוכה ולהיפרד כידידים. החלטה שלא היא ולא הוא התייחסו אליה באופן ישיר עד כה.

אבל אתם הצופים, שלמדתם להכיר אותו ב"המירוץ למיליון" (אז עוד היה עם האקסית אלכסה דול) ואותה ב"הישרדות", חושבים שמדובר בפרידה שתחזיק מעמד, או שלמעשה השניים מעניינים יותר ביחד מאשר בנפרד? וואלה! סלבס רוצה שתחשבו על זה, תצביעו ותכריעו. צאו לדרך, זה רק קליק אחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רז זלצרמן. ראובן שניידר
פעם, כשעוד היו מאוהבים. זלצרמן ואיילון/ראובן שניידר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully