וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור של אהבה: שימי תבורי פגש את הנכד תו פרינס לראשונה

26.7.2020 / 12:15

האקסית של בן אל תבורי פרסמה היום ברשת וידאו ממפגש מאוד מרגש - בין הזמיר שימי תבורי לנכד שראה לראשונה זה כמעט שנתיים, בנו של הפופסטאר, תו פרינס. "בן אל צריך לשמוח שזה קרה", מספרת באומן. וואלה! סלבס אתמול היית שונה

שימי תבורי פוגש את נכדו, תו פרינס תבורי/(אינסטגרם)

לפני כארבע שנים, בקיץ 2016, ישראל נרעשה וגעשה מהסיפור המשפחתי של שימי ובן אל תבורי - שנקלעו לסכסוך סביב הקשר הרומנטי של האב עם מי שהפכה לאשתו הנוכחית, יהודית באומן. מי ידע ששנתיים אחר כך גם הזוגיות המתוקשרת של הבן תהיה לא יציבה, למרות שהוא עצמו הפך לאבאל'ה לבן, בשם תו פרינס תבורי.

עכשיו קפצו בחזרה לקיץ 2020: בן אל כבר זכה לפגוש את אבא שלו ולומר שלום מנומס, אבל גם ניהל ברשתות החברתיות את המחלוקות הזוגיות שלו מול בת הזוג לשעבר ואם בנו, אורטל עמר. כעת, נדמה שהאקסית החליטה לקחת את הנתק לשלב הבא, כשהפגישה את הנכד, כשהוא כמעט בן שנתיים, עם הסבא המזמר, מבלי שבן אל ינכח ברגע המתועד.

רכלו על המפגש של שימי תבורי ותו פרינס באינסטגרם

שימי תבורי פוגש את הנכד תו פרינס תבורי. אינסטגרם, צילום מסך
מרגש. שימי תבורי עם תו פרינס/צילום מסך, אינסטגרם

בעוד שלא ברור אם בן אל העניק את ברכתו למפגש או מה בכלל המצב בינו לאקסית בימים אלה, עמר פרסמה ברשתות החברתיות סרטון ותמונה של בנה - כשהוא מבלה ונהנה יחד עם שימי שמנגן עבורו בגיטרה ורעייתו האוהבת יהודית, כמו גם עם אביה של עמר.

יהודית באומן, לא חששתם שבן אל יכעס שתו פרינס פגש אתכם בלעדיו?
"יכול להיות מאוד ומקווה שלא, בסך הכל זה אבא שלו ואם הוא מוצא סיבה לכעוס על משהו לא צודק, אז זה תינוקי ושטותי. מדובר בסבא של הנכד, לא בסיפור של כנופיה נגד כנופיה".

"עכשיו, בגלל שאורטל כבר לא עם בן אל והוא לא בתמונה בקטע של החלטות שלה, הוא צריך לשמוח שהנכד פגש את סבא. אם זה יקרה, אם יהיה כעס, זה יהיה אסון, הייתי עונה לבן אל שלא הייתה לי כוונה לפגוע או לעשות דווקא וזה מה שאורטל חשבה שנכון לעשות. ואנחנו שמחים, זה עשה טוב".

עוד בוואלה!

חייבים לראות: כשההורים של בן אל תבורי היו צעירים ואוהבים

לכתבה המלאה

הייתה התחממות בגזרת בן אל ושימי מאז המפגש המקרי?
"אמרתי תמיד שבן אל ושימי חייבים לשבת וליישר את אי ההבנות. מי שסובל בסופו של דבר הם הילדים והנכדים, כך ששימי צריך ללכת, לשבת ולדבר עם בן אל. בסוף מי שיגרום לקרעים במשפחה, הוא פשוט אדם אכזרי".

בן אל תבורי. אביב חופי,
אבאל'ה. בן אל תבורי/אביב חופי
יהודית באומן, שימי תבורי. ניר פקין
סבא ואשתו של סבא. שימי תבורי ויהודית באומן/ניר פקין

בעוד שהתמונות והווידאו המרגשים עשויים לחמם את לבכם, לא ברור אם מדובר במפגש ראשון של סבא וסבתא עם נכד שהם סקרנים לראות - או פשוט עוד צעד במלחמת העקיצות בין עמר לתבורי ג'וניור, שחודש אחד הכי מיודדים ובחודש שאחרי שוב נגררים למכתבים ואזהרות שנוסחו על ידי עורכי דין ו"במקרה" מפורסמות גם בתקשורת. המשך יבוא.


וואלה! סלבס פגשה לאחרונה את סבתה האובדת, לילית.

אורטל עמר, בן אל תבורי. ניר פקין
עם אמו של תו פרינס. בן אל תבורי ואורטל עמר/ניר פקין
בן אל תבורי עם שימי תבורי בטיזר לקליפ "הכל לטובה". יוטיוב, צילום מסך
בזמנים פשוטים יותר. שימי ובן אל תבורי בילדותו/צילום מסך, יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully