וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ג'וני דפ האשים אותי שבגדתי בו עם ליאונרדו דיקפריו"

21.7.2020 / 14:36

האם אשתו לשעבר של ג'וני דפ, השחקנית אמבר הרד, התפרפרה עם כמה סטארים בתעשיית הבידור כמו דיקפריו וצ'אנינג טאטום - בתקופה שבה עדיין הייתה נשואה להוליוודי? העדות שלה בבית המשפט חשפה פרטים חדשים על מה שלטענתה שהיו יחסים של התעללות. וואלה! סלבס תפוסה

צילום מסך

משום מה, סיפור הפרידה הסופר-מלוכלכת של ג'וני דפ, אחד הכוכבים הוותיקים והמצליחים בהוליווד, מגרושתו - כוכבת "אקוומן", אמבר הרד - ממשיך לספק עוד ועוד כותרות צהובות. בבית המשפט שבאנגליה מתנהל קרב דיבה בין דפ לצהובון "הסאן", שפרסם טענות לפיהן דפ כביכול התעלל בה פיזית, שהכחיש מאז ומעולם - מה שגורם להמון, המון שלדים במערכת היחסים של הנשואים לשעבר, לצאת מהארון.

מה למשל? לטענת הרד, שהעידה לראשונה במסגרת המשפט הצהוב, דפ לא רק האשים אותה שבגדה בו עם המיליארדר אילון מאסק בתקופה שבה עוד היו יחד, אלא גם עם חצי מהגברברים של תעשיית הבידור האמריקאית. כולל שמות של סטארים נחשקים כמו ליאונרדו דיקפריו וצ'אנינג טאטום. לוהט.

רכלו על הקרב של דפ והרד באינסטגרם

ג'וני דפ אמבר הרד. GettyImages
אולי עדיף שאתם בנפרד. ג'ני דפ עם אמבר הרד/GettyImages

הרד בת ה-34, מספרת שעד לפרידה של השניים ב-2016, דפ היה מתגרה בה ו"מענה אותה" בהאשמות שפגעו בקריירת המשחק שלה. לדבריה, "ג'וני האשים אותי ברומן עם כל שחקן שכיכב לצדי על המסך, סרט אחרי סרט", סיפרה בעדותה, "הוא החשיב כל גבר שעבד איתי ל'איום מיני' עבורו... עם ג'יימס פרנקו, קווין קוסטנר, ליאם המסוורת', בילי-בוב תורנטון", טענה.

עוד בוואלה!

ג'וני דפ מאשים את האקסית: "מרחה צואה על המיטה בכוונה!"

לכתבה המלאה

אחד מהגברים שלטענתה נקלעו למתקפת ההאשמות של דפ בן ה-57, היה דיקפריו שלצדו היא נבחנה לתפקיד. "הוא היה מתגרה בי בעניין - במיוחד כשהוא היה שיכור או מסומם - והיו לו כינויי גנאי לכל אחד מהגברים שהחשיב כאיום מיני", אמרה בהצהרה, "לדוגמה, ליאונרדו דיקפריו היה 'ראש דלעת', צ'אנינג טאטום שאיתו שיחקתי ב'מג'יק מייק' היה 'ראש תפוח אדמה'", סיפרה בבית המשפט והוסיפה שהיה אומר לה שאנשים בסביבתה סיפרו לו על הרומן, כביכול.

בסופו של דבר, הרד טוענת שהקריירה שלה נפגעה כי עליה היה לדחות תפקידים שהוצעו לה, בגלל שכללו סצנות מיניות או שותפים שלא היו "מאושרים" על ידי דפ. לכן, בסופו של דבר, גם המשכורות שהוצעו לה פחתו משנה לשנה שבה חייתה עם דפ.


וואלה! סלבס נבעת שהיא לא בוגדת. היא תמיד תהיה בחורה של גלידת שוקולד. עם וניל. פיסטוק, תות, בננה, מנטה, מלון.

ליאונרדו דיקפריו. ספלאש
מר דלעת? ליאונרדו דיקפריו/ספלאש
השחקן צ'אנינג טאטום. רויטרס
שכב עם אישה תפוסה? צ'אנינג טאטום/רויטרס
השחקן ג'וני דפ מגיע לבית המשפט בלונדון, 20 ביולי 2020. רויטרס
תובע את הצהובון. ג'וני דפ/רויטרס
אמבר הרד יוצאת מאולם בית המשפט בלונדון - 14  ליולי 2020. רויטרס, רויטרס
נפגעה? אמבר הרד יוצאת מבית המשפט בלונדון/רויטרס, רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully