וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צאו למעיין אדם מהרחם? המנחה שהציע לה לזרוק את אסיף אלקיים

14.7.2020 / 13:58

משתתפת תכנית הובקר סיפרה על המסך שהיא החלה בתהליך מורכב של הקפאת ביציות, למרות שהיא בזוגיות עם אסיף אלקיים - מה שעורר את פליאתו של מנחה ריאליטי מוכר, שטען ברשת "גבר חלומות? מחלומות מתעוררים". וואלה! סלבס אחיתופל

אסיף אלקיים מדבר על מעיין אדם ב"האח הגדול" (רשת)

לפעמים גם אנשים מוכרים מאוד, כאלה שפועלים כבר שנים בתעשיית הבידור ומוכרים על ידי המון אנשים, מחליטים להביע את דעתם הנחרצת על חייהם של חברים למקצוע - אבל לא בשיחת טלפון, סמס או טור דיעה מנומק, אלא בתגובות ברשת, אותן כולם יכולים לבחון.

כלומר, זה לפחות מה שקרה למגישה מעיין אדם - שחטפה טוקבק של ביקורת על מערכת היחסים שלה עם יוצא "האח הגדול" אסיף אלקיים - מלא אחר מאשר מנחה ריאליטי מהערוץ המתחרה, רון שחר.

רכלו על הביקורת שמעיין ואסיף חטפו באינסטגרם

אסיף אלקיים, מעיין אדם. אינסטגרם, צילום מסך
צמודים. אסיף אלקיים ומעיין אדם/צילום מסך, אינסטגרם
רון שחר. ניר פקין
מתערב. רון שחר/ניר פקין

זה קרה שעות ספורות אחרי שאדם בת ה-33 עדכנה בשידור חי של "חדשות הבוקר" בקשת, תכנית הבוקר שבה היא משתתפת, כי החלה בתהליך האישי ומייגע של הקפאת ביציות, כפי שהמליצו לה לעשות. הכל, חודשים ספורים אחרי שאדם ואלקיים סיימו את הזוגיות ונפרדו בגלל שלא היה מוכן לתפקד כאבא לילדים, רק כדי לעשות קאמבק רומנטי באביב האחרון, כשסיים את השהות שלו בבית המצולם במדינה.

עוד בוואלה!

אסיף אלקיים ומעיין אדם מתמזמזים ובולסים

לכתבה המלאה

שחר, שראה פוסט אינסטגרם שעסק במעיין והקפאת הביציות, לא התאפק והחליט להגיב על מה שאמרה הבוקר בנחרצות, כנראה בתקווה שתקרא את דבריו. "וואו בא לי להתערב", כתב המנחה, "מניסיון חיים שלי בלבד, קחי לך גבר שכן רוצה להיות אבא לילדים שלך ועכשיו. לא בשל זה בננה", פנה למעיין. "גבר חלומות? מחלומות מתעוררים", סיכם המנחה, שכפי שקראתם לראשונה בוואלה! סלבס נפרד מאם בתו לפני כשנתיים.

רון שחר מבקר את ההחלטה של מעיין אדם. אינסטגרם, צילום מסך
רון שחר מייעץ. לחיים/צילום מסך, אינסטגרם

כמובן שגולשים אחרים שראו את הפוסט, לא נשארו אדישים לקריאתו של שחר אל אדם להיפרד מאלקיים, כך שמעבר למאות הלייקים ששחר זכה להם, היו גם עשרות תגובות נגד דבריו, למשל גולשת שכתבה כי אסיף הוא "ילד בן 28, מה בוער כל כך". שחר, ענה בתגובה "ילד בן 28? באיזה עולם את חיה שגבר בן 28 זה ילד? תתעוררי ומהר".

בהמשך שחר כתב גם "סליחה יקירה, לא נכנסתי למערכת היחסים שלהם. לא אני זה ששיתף את העולם בהקפאת הביציות שלו... מותר לכולנו להגיב רק הבעתי את דעתי הלגיטימית. לכי לים, יום טוב". קסם.


וואלה! סלבס מכירה ביציות רק על צלחת ארוחת הבוקר שלה.

רון שחר מבקר את ההחלטה של מעיין אדם. אינסטגרם, צילום מסך
מתווכח גם עם המבקרים שלו/צילום מסך, אינסטגרם
רון שחר מבקר את ההחלטה של מעיין אדם. אינסטגרם, צילום מסך
"לא נכנס למערכת היחסים שלהם"/צילום מסך, אינסטגרם
אסיף אלקיים, מעיין אדם. אינסטגרם, צילום מסך
אסיף אלקיים ומעיין אדם/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully