וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית האהבה: אסף גורן ובת הזוג עברו לגור יחד

2.7.2020 / 13:21

כמה חודשים אחרי שגיליתם פה לראשונה על הקשר הרומנטי של זוכה "האח הגדול VIP" אסף גורן וחברתו, מעיין רודיך - השניים עברו לדירה זוגית משותפת. כן, זה הכי רציני. וואלה! סלבס סירייסלי

אסף גורן השקה/אור גפן

בחודש מרץ האחרון, רגע לפני שנגיף הקורונה הטריף את העולם והשאיר את כולם בבית - התלהבתם מאוד לקרוא כאן לראשונה על אהבה חדשה בביצה, בין זוכה "האח הגדול VIP", הנינג'ה אסף גורן, לבת הזוג היפה שלו, מעיין רודיך. מאז, לא רק שכולם העבירו ימים ושבועות ארוכים של בידוד בבית, אלא שמתברר שהתקופה המגבשת גרמה לשניים לקחת את הריליישנשיפ לשלב הבא. יס, זה רציני!

רכלו על המעבר של אסף גורן באינסטוש

אסף גורן, מעיין רודיך. אמיר צומר, מערכת וואלה! NEWS
תמונה משותפת? אין! אסף גורן ומעיין רודיך/מערכת וואלה! NEWS, אמיר צומר

כעת, וואלה! סלבס יכולה לגלות בפרסום ראשון שהרקדן המסוקס בן ה-28, שמככב בימים אלה על המסך במסגרת דרמת הנוער "התחנה", עבר לאחרונה לגור יחד עם בת הזוג, בדירה משותפת חדשה בתל אביב-יפו. התהדקות של מערכת היחסים? ברור, אין כמו לחלוק סלון, מקלחון או וילון משותף עם האהובה שלך.

עוד בוואלה!

אתם רעים: למה לקהל הישראלי קשה לפרגן לאנשים מפורסמים?

לכתבה המלאה

אם תהיתם, ממש כמו מעבר הדירה שאותו עשו בפרטיות מקסימלית - גם מערכת היחסים בין גורן ורודיך נשמרה במשך זמן רב בסודי סודות. "הם רצו לשמור על זה של שניהם בלבד עד כמה שניתן, מה שגרם לאהבה בינם לפרוח ולגדול. הם בזוגיות מאושרת, אבל לא תראו אותם קורעים את השטיח האדום יחד", גילו בזמנו מקורבים לשניים.


וואלה! סלבס עוברת בקרוב לתל עדשים, רק בגלל השם הטעים של המושב הזה.

אסף גורן. ניר פקין
מה גוסטהההה. אסף גורן/ניר פקין
  • עוד באותו נושא:
  • אסף גורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully